Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 LDS-B1 (Bramów - Zaświecie)

<< < (2/7) > >>

JONIN_EZT:
Ja jestem Ci wstanie pomóc bo juz w tym siedze jakis czas (niestety tylko mi trójkąty nie wychodzą w 3dsmaxie ale to juz inna sprawa) naszczęście wiem jak je robic

na pytanie czy pomoge mówie tak.

a tak w ogóle to czy dużo sie różni (3dsmax 6) od (3dsmax 7)? bo akurat posiadam 7

ROBO89:

--- Cytat: "JONIN_EZT" ---Ja jestem Ci wstanie pomóc bo juz w tym siedze jakis czas (niestety tylko mi trójkąty nie wychodzą w 3dsmaxie ale to juz inna sprawa) na szczęście wiem jak je robić

na pytanie czy pomogę mówię tak.

a tak w ogóle to czy dużo się różni (3dsmax 6) od (3dsmax 7)? bo akurat posiadam 7
--- Koniec cytatu ---


Te wersje 3dsmax'a nie mają chyba jakiś większych różnic, a na pewno nie ma to znaczenia przy tworzeniu tras.

Jeśli możesz mi pomóc JONIN_EZT (ale także inni), to proszę o pomoc w sprawie tego wyżej przedstawionego toru z flex'em.

Cesky Kretek:
Jeżeli chodzi o ten błąd na screenie: flex jest odwrócony o 180* w osi Z... czyli tworzy taką spirale...

JONIN_EZT:

--- Cytuj ---Te wersje 3dsmax'a nie mają chyba jakiś większych różnic, a na pewno nie ma to znaczenia przy tworzeniu tras.

Jeśli możesz mi pomóc JONIN_EZT (ale także inni), to proszę o pomoc w sprawie tego wyżej przedstawionego toru z flex'em.
--- Koniec cytatu ---


ok nie ma sprawy. jak spróbuje znalesc troche wiecej czasu to dam mały tutorialik na temat flexów

ROBO89:
Trasa jest tworzona etapowo (będą 4 etapy) - obecnie jest czwarty. Niestety ogrom nauki nie pozwala mi na duże tempo "budowy". Obecnie jest I etap (jakaś 1/4).

Mam prośbę: szukam jakiegoś obiektu (gotowego) do użycia w trasie LDS-B1 jako lokomotywownia. Czy mi ktoś może pomóc? :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod