Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 ET40 pack do pobrania.

<< < (7/11) > >>

EP08_015:
Link ponownie załaczony w głównym poście.

O to lista bledow znalezionych przez jednego z kolegow. Czy poza nimi sa jeszcze jakies inne?


--- Kod: ---

Zrobiłem przegląd przewodów i tylko EP-41 ma cztery przewody w członie. Generalnie tu gdzie są cztery przewody (człon A) należało by odwrócić w żółtym przewodzie lewym rączkę zaworu do środka.
Poprawione.

- następne to przy połączonych przewodach powietrznych jest za duża odległość między zaworami i jeden wchodzi w ścianę członu  sprawę węzy odkładam do czasu jak YB ustali standardy ich dotyczące.

- prawe okna przednie są wypukłe , a lewe płaskie - tego nie potrafię zrobic.

- przy połączeniu z innym taborem widać że zderzaki są za blisko środka
(EP07 - 0,5 średnicy przesunięty każdy zderzak)
- jeżeli połączymy dwa ET40 to sprzęgi są lekko przesunięte względem siebie - poprawione

- nie wyświetla u mnie tekstur zderzaków 01 ,10, 17,21 - poprawione.

-krzywa tekstura górnego światła 17

-na dachu brak tekstury na prostokącie z tyłu członu od strony cylindra - poprawione

- zielone tekstury wchodzą przy żaluzjach na dachu - poprawione

- należałoby zmienić teksturowanie we wgłębieniach pod poręczami - poprawione

- schody są po jednej stronie (może tak ma być) - poprawione.


--- Koniec kodu ---


Teraz pracuję przy przystosowywaniu tego pod replacableskin. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Przy okazji robię korekcje błędów opisanych powyżej.

EP08_015:
Mam pytanie do ekspertów. Chciałbym poprawić w czole to przednie okno i muszę wyciąc dziure. Jak to zrobic? Proszę mi wyjasnić łopatologicznie krok po kroku. Mam na ukończeniu człon A i w sumie pozostało tylko to do zrobienia.

Poniższy scren przedstawia problem o którym pisze:

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/jaktozrobic.jpg

Z góry dziekuję i liczę na hojną pomoc. In szybciej się z tym uporam tym prędzej bedzie model oficjalnie udostepniony.

hunter:

--- Cytat: "EP08_015" ---Poniższy scren przedstawia problem o którym pisze:

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/jaktozrobic.jpg
--- Koniec cytatu ---


No to robimy tak. Zamieniamy objekt na Editable Poly:


Zjeżdżamy na dół i wybieramy Cut:


Wybieramy dowolny widok i tniemy (tniemy tak aby to co tniemy było zamknięte):


Potem już możemy zrobić z tym co chcemy: przenosimy "scutowaną" ściankę by było takie coś:


Albo wciągamy wycięty kwadrat do środka, by obok były ściany proste (funkcja Extrude):


Albo po prostu usuwamy:


Mam nadzieję, że o to Ci chodziło.

EP08_015:
Problem rozwiązany. Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim a zwłaszcza koledze @PEKAP za poprawienie czola i odeslanie mi.

Teraz poszukuję testerów do sprawdzenia członu A ET40. Pożniej już tylko odwrócę człon i pozmieniam nazwy dla B.

Tak się prezentuje człon A.

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/ET40/

EU07-457:
@EP08-015, bardzo dobra robota. Jak dla mnie brak zastrzeżeń. Jedyne, do czego mógłbym się "przyczepić", to tekstura ET40-24 - wg mnie bardzo mocno "naciągana" i mająca niewiele wspólnego z rzeczywistością. Dla porównania zdjęcie:
http://www.et40.freehost.pl/ET40/foto/0024_2.jpg

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod