Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje
ET40 pack do pobrania.
EP08_015:
Link ponownie załaczony w głównym poście.
O to lista bledow znalezionych przez jednego z kolegow. Czy poza nimi sa jeszcze jakies inne?
--- Kod: ---
Zrobiłem przegląd przewodów i tylko EP-41 ma cztery przewody w członie. Generalnie tu gdzie są cztery przewody (człon A) należało by odwrócić w żółtym przewodzie lewym rączkę zaworu do środka.
Poprawione.
- następne to przy połączonych przewodach powietrznych jest za duża odległość między zaworami i jeden wchodzi w ścianę członu sprawę węzy odkładam do czasu jak YB ustali standardy ich dotyczące.
- prawe okna przednie są wypukłe , a lewe płaskie - tego nie potrafię zrobic.
- przy połączeniu z innym taborem widać że zderzaki są za blisko środka
(EP07 - 0,5 średnicy przesunięty każdy zderzak)
- jeżeli połączymy dwa ET40 to sprzęgi są lekko przesunięte względem siebie - poprawione
- nie wyświetla u mnie tekstur zderzaków 01 ,10, 17,21 - poprawione.
-krzywa tekstura górnego światła 17
-na dachu brak tekstury na prostokącie z tyłu członu od strony cylindra - poprawione
- zielone tekstury wchodzą przy żaluzjach na dachu - poprawione
- należałoby zmienić teksturowanie we wgłębieniach pod poręczami - poprawione
- schody są po jednej stronie (może tak ma być) - poprawione.
--- Koniec kodu ---
Teraz pracuję przy przystosowywaniu tego pod replacableskin. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Przy okazji robię korekcje błędów opisanych powyżej.
EP08_015:
Mam pytanie do ekspertów. Chciałbym poprawić w czole to przednie okno i muszę wyciąc dziure. Jak to zrobic? Proszę mi wyjasnić łopatologicznie krok po kroku. Mam na ukończeniu człon A i w sumie pozostało tylko to do zrobienia.
Poniższy scren przedstawia problem o którym pisze:
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/jaktozrobic.jpg
Z góry dziekuję i liczę na hojną pomoc. In szybciej się z tym uporam tym prędzej bedzie model oficjalnie udostepniony.
hunter:
--- Cytat: "EP08_015" ---Poniższy scren przedstawia problem o którym pisze:
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/jaktozrobic.jpg
--- Koniec cytatu ---
No to robimy tak. Zamieniamy objekt na Editable Poly:
Zjeżdżamy na dół i wybieramy Cut:
Wybieramy dowolny widok i tniemy (tniemy tak aby to co tniemy było zamknięte):
Potem już możemy zrobić z tym co chcemy: przenosimy "scutowaną" ściankę by było takie coś:
Albo wciągamy wycięty kwadrat do środka, by obok były ściany proste (funkcja Extrude):
Albo po prostu usuwamy:
Mam nadzieję, że o to Ci chodziło.
EP08_015:
Problem rozwiązany. Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim a zwłaszcza koledze @PEKAP za poprawienie czola i odeslanie mi.
Teraz poszukuję testerów do sprawdzenia członu A ET40. Pożniej już tylko odwrócę człon i pozmieniam nazwy dla B.
Tak się prezentuje człon A.
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/ET40/
EU07-457:
@EP08-015, bardzo dobra robota. Jak dla mnie brak zastrzeżeń. Jedyne, do czego mógłbym się "przyczepić", to tekstura ET40-24 - wg mnie bardzo mocno "naciągana" i mająca niewiele wspólnego z rzeczywistością. Dla porównania zdjęcie:
http://www.et40.freehost.pl/ET40/foto/0024_2.jpg
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej