Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje
EW58, EW60 i EW55
ET22_RULZ:
--- Cytat: "JONIN_EZT" ---Nie jestem pewien ale ma 5 pozycji na nastawniku (mam przebłyski z tego jak kiedyś byłem w spalonych 007-017) czyli zerowa pierwsza druga trzecia bocznik1 bocznik2.
--- Koniec cytatu ---
Co do fizyki EW58. Otoz co do pozycji masz racje, sa to: 0, przetok, szeregowa, bocznik I, bocznik II. Ale ilosc pozycji bocznikowania na EW58 nie jest rowna ilosci stopni oslabienia pola. Otoz, EW58 posiada 9 stopni oslabienia pola. Inne roznice w stosunku do EN57 (ktore czesciowo utrudniaja wykonanie go w symku na obecnym exe) to 3 stopnie hamowanie elektrodynamicznego oraz 3 nastawy PSR.
A co do lekkiej przerobki to nie tak latwo, trzeba zrobic od nowa MPT.
pol102:
Dlatego mówie nie! EP08-015 wykończ to w 100%, to nie robota pańszczyźniana! Jak coś robić to porządnie! Mam już doś pseudofizyk z SM42 w wersji alfa chociaż beta nigdy nie wyszła. Ewunia zasługuje na fizyke która będzie najlepiej oddawać jej własności jezdne.
Nie wrzeszcz tak.
Profeta
janek32:
--- Cytat: "pol102" ---Dlatego mówie nie! EP08-015 wykończ to w 100%, to nie robota pańszczyźniana! Jak coś robić to porządnie! Mam już doś pseudofizyk z SM42 w wersji alfa chociaż beta nigdy nie wyszła. Ewunia zasługuje na fizyke która będzie najlepiej oddawać jej własności jezdne.
--- Koniec cytatu ---
A czy ja powiedziałem, że ty to będziesz musiał mieć. Kto ci to będzie kazał ściągać? Jeżeli chcesz lepszą fizykę, to poczekasz na wersje ostateczną. Ta wersja będzie tylko dla tych, co chcą sobie przetestować w obecnej postaci.
A i jeszcze jedno. Skoro na exe 699kb youByego są dwie nastawy, to może da się zrobić trzy. Z hamowaniem elektrodynamicznym trzeba będzie trochę poczekać, bo żadna lokomotywa elektryczna która jest w symulatorze go nie ma, więc nie ma tej funkcji. Ale skoro youBy do któregoś exe jeszcze niedostępnego (być może 700kb,ale nie wiem) zrobił dym, to hamowanie elektrodynamiczne też pewnie się da.
EP08_015:
Janek jakto? A własnie że jedna ma. Zahamuj ostro na ep09 i popatrz czy prąd ci podskoczy na amperomierzach. Oczywiście nastawnik na 0 daj.
janek32:
--- Cytat: "EP08_015" ---Janek jakto? A własnie że jedna ma. Zahamuj ostro na ep09 i popatrz czy prąd ci podskoczy na amperomierzach. Oczywiście nastawnik na 0 daj.
--- Koniec cytatu ---
No to ja już nic nie rozumiem. Hamowanie elektrodynamiczne, to takie, że silniki przy osiach zamieniają się w prądnice. Prąd wytworzony przez nie jest zamieniany na ciepło.
No to w takim razie zostaje dorobić trzecią nastawę. A w tym Lisku (EP09) to kran dać na hamowanie nagłe? Bo Liska mam. I o ile wiem hamowanie elektrodynamiczne nie ma nic wspólnego z kranem pnęmatycznym.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej