Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje
EW58, EW60 i EW55
EP08_015:
Update do 2.0. Poprawione drzwi i sufit wewnatrz przedzialu.
http://members.lycos.co.uk/wlodeek/Download/EW58_upd_v2.0.rar
maszynista na szkoleniu:
moze wam pomoge http://jakub131.webd.pl/image20084.gif tam jest ew58 wzdluz i dziob
Znalazlem to http://www.skm.pkp.pl/forum/viewtopic.php?p=9055&sid=98bdaa51b28ad3665a9e3fb56f65b243 , ze na forum skm robili do trs 2004 i sa moze potrzebne rzeczy na 6 stronie.
Edytuj swój poprzedni post zamiast pisać następny.
Scaliłem.
Akvin
JONIN_EZT:
--- Cytat: maszynista na szkoleniu w 22 Grudnia 2007, 13:51:55 ---moze wam pomoge http://jakub131.webd.pl/image20084.gif tam jest ew58 wzdluz i dziob
Znalazlem to http://www.skm.pkp.pl/forum/viewtopic.php?p=9055&sid=98bdaa51b28ad3665a9e3fb56f65b243 , ze na forum skm robili do trs 2004 i sa moze potrzebne rzeczy na 6 stronie.
--- Koniec cytatu ---
Model do TRS-a ma błędy w odzwierciedleniu z realizmem. (generalnie tak samo jak na rysunku poglądowym) Ten rysunek poglądowy też nie jest za najlepszy. Inne urządzenia pod podwoziem i jak sie nie mylę wyciągnięte z EN57. Na górze źle odzwierciedlone urządzenia (zewnętrzne brak dokładności i podziału na skrzynki rezystorowe, środkowy brak aparatury bodajże odpowiadającej za hamulec elektrodynamiczny albo od czegoś innego. Wózki to w ogóle nie wiem skąd są wzięte. Dzięki za chęc pomocy.
Jeszcze przy okazji. Wczoraj w części mi się udało sfocic wózki (niestety nie wszystkie bo EW58 się pokazał nagle i za dużo nie było. Generalnie podejrzanie szybko w tym miejscu jechał.
http://picasaweb.google.com/JONINEZT/EW58/photo#5146800763833688674
http://picasaweb.google.com/JONINEZT/EW58/photo#5146800768128655986
http://picasaweb.google.com/JONINEZT/EW58/photo#5146800772423623298
Jeżeli te zdjęcia nie wystarczą to będę próbowac dalej.
maszynista na szkoleniu:
ok mam jeszcze takie cos Model: EW58
Oznaczenie fabryczne: 3We (EW58-001 – 008)
Oznaczenie fabryczne: 3WE (EW58-009 – 028)
Producent: PaFaWag Wrocław
Lata produkcji: 1974-1980
Liczba wyprodukowanych egzemplarzy: 28
Liczba miejsc siedzących: 212
Liczba miejsc stojących: 352
Układ wagonów: s+d+s
Układ osi: Bo'Bo'+2'2'+Bo'+Bo'
Liczba silników: 8
Typ silnika trakcyjnego: LK435
Moc silników: 205 kW
Moc ciągła: 1 648 kW
Moc ogrzewania elektrycznego: 60 kW
Moc godzinna: 1 864 kW
Długość całego EZT ze sprzęgami: 64,64 m
Ciężar całego zespołu: 147 t
Ciężar wagonu d: 42 t
Ciężar wagonu s: 52 t
Wysokość taboru: 3 900 mm
Szerokość taboru: 2 880 mm
Długość wagonu doczepnego bez sprzęgów: 20,94 m
Długość wagonu silnikowego bez sprzęgów: 21,13 m
Średnica zestawów kołowych tocznych: 920 mm
Średnica zestawów kołowych napędnych: 1 000 mm
Przyspieszenie rozruchu: 0,9 m/ s²
Prędkość maksymalna: 120 km/h
Przełożenie: 77/20
Hamulec: Orlikon EP http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:EW58-028.jpg http://www.kolejland.rail.pl/archiwum/ew58/006a.jpg http://www.kolejland.rail.pl/archiwum/ew58/012wnet.jpg http://www.kolejland.rail.pl/archiwum/ew58/005a.jpg http://www.fotokolej.pl/categories.php?cat_id=91 chyba sie przyda
JONIN_EZT:
--- Cytat: maszynista na szkoleniu w 22 Grudnia 2007, 18:24:52 ---ok mam jeszcze takie cos Model: EW58
Oznaczenie fabryczne: 3We (EW58-001 – 008)
Oznaczenie fabryczne: 3WE (EW58-009 – 028)
Producent: PaFaWag Wrocław...
--- Koniec cytatu ---
Ok w porządku, ale już z ponad parę miesięcy temu kolega @ET22_RULZ wypowiedział się w tej sprawie że już posiada wszystkie niezbędne informacje potrzebne do budowy fizyki więc nie musisz się już głowic z tymi szczegółami tylko cierpliwie poczekac, aż dana fizyka zostanie wydana.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej