Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Realistyczna trasa kolei piaskowych

<< < (12/49) > >>

Żabek:
O właśnie, dzięki wielkie :)

Dodano po 14 minutach:

 
--- Cytat: "hejnal" ---Zrób dużo zdjęć na teksturki to zrobie ci oba te mosty.
--- Koniec cytatu ---


Hmmm. Ochrona skutecznie mnie przepędziła i zniechęciła do zapuszczania się w, przyznam, dość niebezpieczne rejony Sosnowca.

hejnal:

--- Cytat: "Żabek" ---Ochrona skutecznie mnie przepędziła i zniechęciła do zapuszczania się w, przyznam, dość niebezpieczne rejony Sosnowca.
--- Koniec cytatu ---

To tam jest ochrona?

Żabek:
Ano jest, jest :/
A z innej beczki - jak zrobić "las" (czyt. prostopadłościan oteksturowany lasem) na krzywym podłożu? Załózmy, że mam prostokąt porośniety trawą a każdy róg tego prostokąta ma inną wysokość. I na tym ma rosnąć las. Tyle, że nie na jakiejś przekątnej, gdzie miałbym dwa punkty i wsio. Jak zrobić, żeby las ani nie wisiał w powietrzu, ani nie schodził pod ziemię??
Pozdrawaim
Damian

hejnal:
Użyj funkcji Unwrap UVW. Jednak ostatnio modne jest w MaSzynie robienie lasu z pojedynczych drzew a nie z boxa.

Żabek:
Powiedz mi, który komp udżwignie scenerię zawierającą, dajmy na to 1 000 - 10 000 drzew?? Większość terenu wokół torów porośnięta jest lasem (choć pewnie niektórych zdziwi, że mamy tu drzewa :P ) Wystarczy na GoogleMapach zobaczyć...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod