Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Pytanie o mapki w gMaksie

(1/2) > >>

Cthulhu:
Bry,

próbuję zrobić trasę rzeczywistą. W tym celu do gMax'a wczytałem mapkę w formacie .tif, zablokowałem pan/zoom - mapka grzecznie przeskalowuje się z siatką, ale przy powiększaniu jest brzydka jak 7 grzechów głównych :(



W tutorialach wyglądało to znacznie lepiej... można coś z tym zrobić?

pozdrawiam.

Piotrek:
Menu Customize -> Preferences... -> Viewports -> Configure Driver.

Tu trzeba wybrać "Background Texture Size" - 1024 oraz "Download Texture Size" - 512. Ja dodatkowo zaznaczam jeszcze "Match Bitmap as Close as Possible".

uetam:
Do tego zacznij uzywac 3dstudia :)

Cthulhu:

--- Cytat: "piotrek" ---Menu Customize -> Preferences... -> Viewports -> Configure Driver.

Tu trzeba wybrać "Background Texture Size" - 1024 oraz "Download Texture Size" - 512. Ja dodatkowo zaznaczam jeszcze "Match Bitmap as Close as Possible".
--- Koniec cytatu ---


Mam to ustawione, a pytanie czy powinno być też włączone "EnableAnti-aliased Lines in Wireframe Views" ?

Włączyłem, poza tym dokładniej skorelowałem rozmiar mapy z terenem i teraz jest całkiem przyzwoicie.

Dodano po 1 minutach:

 
--- Cytat: "Mateu" ---Do tego zacznij uzywac 3dstudia :)
--- Koniec cytatu ---


nie stać mnie na nie ;-P

Cth.

Piotrek:

--- Cytat: "Cthulhu" ---Mam to ustawione, a pytanie czy powinno być też włączone "EnableAnti-aliased Lines in Wireframe Views" ?
--- Koniec cytatu ---


Wydaje mi się, że w tym wypadku nie ma to znaczenia.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod