Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 UNOFF REV290706

<< < (18/22) > >>

Profeta:

--- Cytat: "EP08_015" ---Wiem tyle ze np w przypadku Z1 zwiekszenie x2 nic nie dalo. zeby uniknac formatu np 1024x256 zmienilem 2048x512 i tez kicha.
--- Koniec cytatu ---

Tak, wtedy też się sypie, bo każda wilokrotność tego formatu się sypie. Czyli zarówno 1024X256 jak i 512X128 oraz wspomniana 2048X512 itd w górę lub w dół.
Pozdrawiam!!!

queuedEU:
Dzisiaj w nocy cos mnie tknelo ;). Otoz zapragnalem wlaczyc sobie ponownie MOCZNIKI ...
Sprawdzilem kazda misje dla tej trasy wszystko sie odpalilo :>. Nieco zaskoczony siegnalem
po orginalne MOCZNIKI wystawione przez lagerkvista...
... Zamienilem misje moczniki_eu06_eu07 na moczniki_eu06_eu07_gowno coby byl lepszy efekt ;),
i ruszylem w trase odpalajac je. Efekt zboczny poprawnego dzialania - zglupialem do reszty :>

Konfiguracja podczas testu:

width 1024
height 768
bpp 32
fullscreen yes
freefly no 20 10 -20
wireframe no
debugmode no
soundenabled yes
renderalpha yes
physicslog no
debuglog yes
adjustscreenfreq yes
mousescale 3.2 0.5
enabletraction yes
loadtraction yes
livetraction yes


Koniec posta.

http://www.members.lycos.co.uk/queued/exe/update090806.rar

queuedEU:
TGround::TGround()
APPDIR=D:\EU07-220204\
SCENERY=linia546_et22-1.scn
 
Renderer:
GeForce2 MX/PCI/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
Version:
1.2.2
Supported Extensions:
GL_ARB_imaging
GL_ARB_multitexture
GL_ARB_texture_compression
GL_ARB_texture_cube_map
GL_ARB_texture_env_add
GL_ARB_texture_env_combine
GL_ARB_texture_env_dot3
GL_ARB_transpose_matrix
GL_S3_s3tc
GL_EXT_abgr
GL_EXT_bgra
GL_EXT_blend_color
GL_EXT_blend_minmax
GL_EXT_blend_subtract
GL_EXT_compiled_vertex_array
GL_EXT_draw_range_elements
GL_EXT_fog_coord
GL_EXT_packed_pixels
GL_EXT_paletted_texture
GL_EXT_point_parameters
GL_EXT_rescale_normal
GL_EXT_secondary_color
GL_EXT_separate_specular_color
GL_EXT_shared_texture_palette
GL_EXT_stencil_wrap
GL_EXT_texture_compression_s3tc
GL_EXT_texture_edge_clamp
GL_EXT_texture_env_add
GL_EXT_texture_env_combine
GL_EXT_texture_env_dot3
GL_EXT_texture_cube_map
GL_EXT_texture_filter_anisotropic
GL_EXT_texture_lod
GL_EXT_texture_lod_bias
GL_EXT_texture_object
GL_EXT_vertex_array
GL_EXT_vertex_weighting
GL_IBM_texture_mirrored_repeat
GL_KTX_buffer_region
GL_NV_blend_square
GL_NV_evaluators
GL_NV_fence
GL_NV_fog_distance
GL_NV_light_max_exponent
GL_NV_packed_depth_stencil
GL_NV_register_combiners
GL_NV_texgen_emboss
GL_NV_texgen_reflection
GL_NV_texture_env_combine4
GL_NV_texture_rectangle
GL_NV_vertex_array_range
GL_NV_vertex_array_range2
GL_NV_vertex_program
GL_SGIS_generate_mipmap
GL_SGIS_multitexture
GL_SGIS_texture_lod
GL_WIN_swap_hint
WGL_EXT_swap_control
 
 
RENDER INITIALIZATION ********************************
 
 
 
LIGHTING SETUP ********************************
 
 
 
FONT INITIALIZATION ********************************
 
 
 
SOUND INITIALIZATION ******************************
 
 
 
TEXTURES INITIALIZATION ***************************
 
 
 
MODELS INITIALIZATION *****************************
 
TGround::Init(linia546_et22-1.scn)


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^



po zaimplementowaniu ZAAWANSOWANEGO DEBUGERA,
na jaw wyszlo, ze symulator sypie sie w funkcji

bool __fastcall TDynamicObject::Update(double dt, double dt1)

na


QueuedLog("03.1");
//McZapkie: parametry powinny byc pobierane z toru

//  TTrackShape ts;
    ts.R=MyTrack->fRadius;                                                                  // REM BY Q
//  ts.R=ComputeRadius(Axle1.pPosition,Axle2.pPosition,Axle3.pPosition,Axle4.pPosition);
    ts.Len= Max0R(MoverParameters->BDist,MoverParameters->ADist);                             // REM BY Q
    ts.dHtrack= Axle1.pPosition.y-Axle4.pPosition.y;                                          // REM BY Q
    ts.dHrail= (DegToRad(Axle1.GetRoll())+DegToRad(Axle4.GetRoll()))*0.5f;                    // REM BY Q

QueuedLog("03.2");
//    TTrackParam tp;        // ON BY QUEUED
    tp.Width= MyTrack->fTrackWidth;                                             // REM BY Q
//McZapkie-250202
    tp.friction= MyTrack->fFriction;                                            // REM BY Q
    tp.CategoryFlag= MyTrack->iCategoryFlag;                                    // REM BY Q
    tp.DamageFlag=MyTrack->iDamageFlag;                                         // REM BY Q
    tp.QualityFlag=MyTrack->iQualityFlag;                                       // REM BY Q

QueuedLog("04");




DEBUG.LOG CUT ----------------------------------------------------------------------

TDynamicObject::Update(0.00984966943078879, 0.196993388615776)
[eu07-486, 303e]
1
2
3
03.1

------------------------------------------------------------------------------------



Jak widac, do punktu 03.2 juz nie dochodzi. Usuwanie wyzej wymienionych zmiennych
nie wchodzi jednak w gre poniewaz sa niezbedne do poruszania sie pojazdow.

Zahashowanie...
ts.R=MyTrack->fRadius;
i zastapienie go wczesniejszym...
ts.R=ComputeRadius(Axle1.pPosition,Axle2.pPosition,Axle3.pPosition,Axle4.pPosition);
tez nic nie zmienia.


Zauwazylem jednak, ze wykszaczanie ma miejsce zawsze gdy przed pojazdem, na ktorym sie posypalo
jest pojazd i wykonane byl dla niego nastepujace procedury:

ABuFindObject()
ABuFindObject()
ABuFindObject()
ABuFindObject()
ABuFindObject()
ABuFindObject()
CouplersDettach(1, 1)



DEBUG.LOG CUT -------------------------------------------------------------------------------------

TDynamicObject::Update(0.01, 0.2)
[505120-00355-1, 111a]
1
2
3
03.1
03.2
04
05
06
07
TDynamicObject::Move(0.00514322585473357)
08
09
10
15
16
17
TDynamicObject::Update(0.01, 0.2)
[505120-00355-0, 111a]
1
2
3
03.1
03.2
04
05
06
07
TDynamicObject::Move(0.00514238810071974)
08
09
10
15
16
ABuFindObject()
ABuFindObject()
ABuFindObject()
ABuFindObject()
ABuFindObject()
ABuFindObject()
CouplersDettach(1, 1)
17
TDynamicObject::Update(0.01, 0.2)
[eu07-503, 303e]
1
2
3
03.1

--------------------------------------------------------------------------------

Zasugerowany tym, postanowilem wylaczyc owe funkcje, ale jeszcze przed tym kopiuje caly sypiacy sie sklad ...


node -1 0 EU07-503 dynamic PKP\EU07 eu07-503 303E 0.0 headdriver 3 1 pantstate enddynamic
node -1 0 505120-00355-0 dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 14 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00355-1 dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 23 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00355-2 dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 28 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00355-3 dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 17 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00355-4 dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00355-5 dynamic PKP\Wars #wars.tga wars 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00355-6 dynamic PKP\Adu #1klasa1.tga 112a 0.0 nobody 3 9 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00355-7 dynamic PKP\Adu #1klasa1.tga 112a 0.0 nobody 3 7 Passengers enddynamic


... na swoja testowa scenerie i co? No i.....


DEBUG.LOG CUT ------------------------------------------------------------------------------------------------------

PLAYER TRAIN INITIALIZATION ********************************
 
TTrain::TTrain()
TTrain::Init(eu07-503)
Player train init failed!
Ground.pTrain = Train;
Finding key events...
 

...
...

TDynamicObject::Update(0.01, 0.2)
[505120-00355-7, 112a]
1
2
3
03.1
03.2
04
05
06
07
TDynamicObject::Move(0)
08
09
10
15
16
17
TDynamicObject::Update(0.01, 0.2)
[505120-00355-6, 112a]
1
2
3
03.1
03.2
04
05
06
07
TDynamicObject::Move(0)
08
09
10
15
16
17
TDynamicObject::Update(0.01, 0.2)
[505120-00355-5, wars]
1
2
3
03.1
03.2
04
05
06
07
TDynamicObject::Move(0)
08
09
10
15
16
17
TDynamicObject::Update(0.01, 0.2)
[505120-00355-4, 111a]
1
2
3
03.1
03.2
04
05
06
07
TDynamicObject::Move(0)
08
09
10
15
16
17
TDynamicObject::Update(0.01, 0.2)
[505120-00355-3, 111a]
1
2
3
03.1
03.2
04
05
06
07
TDynamicObject::Move(0)
08
09
10
15
16
17
TDynamicObject::Update(0.01, 0.2)
[505120-00355-2, 111a]
1
2
3
03.1
03.2
04
05
06
07
TDynamicObject::Move(0)
08
09
10
15
16
17
TDynamicObject::Update(0.01, 0.2)
[505120-00355-1, 111a]
1
2
3
03.1
03.2
04
05
06
07
TDynamicObject::Move(0)
08
09
10
15
16
17
TDynamicObject::Update(0.01, 0.2)
[505120-00355-0, 111a]
1
2
3
03.1
03.2
04
05
06
07
TDynamicObject::Move(0)
08
09
10
15
16
17
TDynamicObject::Update(0.01, 0.2)
[eu07-503, 303e]
1
2
3
03.1

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Tu juz widze, ze nie ma ABuFindObject() i CouplersDettach(1, 1) wiec mysle sobie -  hmmmm parametr Passengers...

ale, ale czkaj... Dlaczego Player train init failed! na loku??? Czyzby Pantstate?


(node -1 0 EU07-503 dynamic PKP\EU07 eu07-503 303E 0.0 headdriver 3 1 pantstate enddynamic)

Zamieniam wpis na:

node -1 0 EU07-343 dynamic PKP\EU07 eu07-343.bmp 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

Odpalilo sie....Hmmmm.....ABu wieszz csooooo? Spie......., Popsules patyki, wszystko ogolnie ;)

Ale dobra Jeszcze nie ma co jechac po nickach ;) Czas na wylaczenie dwuch wyzej wymienionych funkcji.

Po wywaleniu ich nastepuje gowno.... Ale to z mojej winy bo zostawilem wywolania trj funkcji ;]
Wiec gowno nie.


DEBUG.LOG CUT ----------------------------------------------------------------------------------------------------------

TDynamicObject::Update(0.01, 0.2)
[505120-00355-7, 112a]
1
2
3
03.1
03.2
04
05
06
07
TDynamicObject::Move(0.0051396322429448)
08
09
10
15
16
17
TDynamicObject::Update(0.01, 0.2)
[505120-00355-6, 112a]
1
2
3
03.1
03.2
04
05
06
07
TDynamicObject::Move(0.00514556914392935)
08
09
10
15
16
17
TDynamicObject::Update(0.01, 0.2)
[505120-00355-5, wars]
1
2
3
03.1
03.2
04
05
06
07
TDynamicObject::Move(0.00514008989901892)
08
09
10
15
16
17
TDynamicObject::Update(0.01, 0.2)
[505120-00355-4, 111a]
1
2
3
03.1
03.2
04
05
06
07
TDynamicObject::Move(0.00513577492291376)
08
09
10
15
16
17
TDynamicObject::Update(0.01, 0.2)
[505120-00355-3, 111a]
1
2
3
03.1
03.2
04
05
06
07
TDynamicObject::Move(0.0051461393445461)
08
09
10
15
16
17
TDynamicObject::Update(0.01, 0.2)
[505120-00355-2, 111a]
1
2
3
03.1
03.2
04
05
06
07
TDynamicObject::Move(0.00514942368744)
08
09
10
15
16
17
TDynamicObject::Update(0.01, 0.2)
[505120-00355-1, 111a]
1
2
3
03.1
03.2
04
05
06
07
TDynamicObject::Move(0.00514322585473357)
08
09
10
15
16
17
TDynamicObject::Update(0.01, 0.2)
[505120-00355-0, 111a]
1
2
3
03.1
03.2
04
05
06
07
TDynamicObject::Move(0.00514238810071974)
08
09
10
15
16


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



CODE CUT ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


QueuedLog("16");
//ABu-160305 Testowanie gotowosci do jazdy
       if (Mechanik)
       {
          if (MoverParameters->BrakePress<0.01*MoverParameters->MaxBrakePress)
             Mechanik->Ready=true;
          TDynamicObject *tmp;
          tmp=GetLastDynamic(1);
          if(tmp!=this)
             if (tmp->MoverParameters->BrakePress>0.01*tmp->MoverParameters->MaxBrakePress)
                Mechanik->Ready=false;
          tmp=GetFirstDynamic(1);
          if(tmp!=this)
             if (tmp->MoverParameters->BrakePress>0.01*tmp->MoverParameters->MaxBrakePress)
                Mechanik->Ready=false;
       }

//ABu-160303 sledzenie toru przed obiektem: *******************************
    //Z obserwacji: v>0 -> Coupler 0; v<0 ->coupler1.
    //Rozroznienie jest tutaj, zeby niepotrzebnie
    //nie skakac do funkcji. Nie jest uzaleznione
    //od obecnosci AI, zeby uwzglednic np. jadace
    //bez lokomotywy wagony.
    EndTrack=false;
    if(CouplCounter>25)
    {
       if (
             (MoverParameters->V > 0)&&
             (MoverParameters->Couplers[0].CouplingFlag==ctrain_virtual)
          )
          ABuScanObjects(MyTrack, 1, 300);  
       if (
             (MoverParameters->V < 0)&&
             (MoverParameters->Couplers[1].CouplingFlag==ctrain_virtual)
          )
          ABuScanObjects(MyTrack,-1, 300);
       CouplCounter=random(20);
    }
    if (MoverParameters->V != 0)
       CouplCounter++;
    else
       CouplCounter=25;
QueuedLog("17");
}

bool __fastcall TDynamicObject::FastUpdate(double dt)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Wywalamy 'testowanie gotowosci do jazdy' ....

Do czego to ma sluzyc? :> - WYWALILEM


... dalej ...


//ABu-160303 sledzenie toru przed obiektem: *******************************
    //Z obserwacji: v>0 -> Coupler 0; v<0 ->coupler1.
    //Rozroznienie jest tutaj, zeby niepotrzebnie
    //nie skakac do funkcji. Nie jest uzaleznione
    //od obecnosci AI, zeby uwzglednic np. jadace
    //bez lokomotywy wagony.
    EndTrack=false;
    if(CouplCounter>25)
    {
       if (
             (MoverParameters->V > 0)&&
             (MoverParameters->Couplers[0].CouplingFlag==ctrain_virtual)
          )
//          ABuScanObjects(MyTrack, 1, 300);  // REM BY Q
       if (
             (MoverParameters->V < 0)&&
             (MoverParameters->Couplers[1].CouplingFlag==ctrain_virtual)
          )
//          ABuScanObjects(MyTrack,-1, 300);  // REM BY Q
       CouplCounter=random(20);
    }
    if (MoverParameters->V != 0)
       CouplCounter++;
    else
       CouplCounter=25;
QueuedLog("17");


Wywalone odwolania do ABuScanObjects().

Po tym hashuje w hunterowej scenerii sklady-et22_1.scn siodemke z parametrem pantstate ...

EP08_015:
Informuję z przykrością że moczniki et22 i linia546 z et22-1 się wy****sypuje. O dziwo w porównaniu z poprzednimi exekami np od 664 w zwyż to:

-na trasie MZD - odpaliło się
-fps z około 15 spadł mi do 1,5 :((((((

Coś ty narobił tam?

Queued czy jest sens dłubac w tym exeku? tak na siłe? Ja bym uznał że 664 jest ostatnim i oficjalnym exekiem i wsio gra. Mimo to podziwiam twój trud włozony w exeka.

queuedEU:
:D:D:D:D:D wystaw log na rapidshare :D:D:D:D:D:D

Dodano po 2 minutach:

 Hmhmhmmh...Ta modyfikacja sprawila ze u mnie zaczela dzialac trasahuntera..... Ale jak napisalem jeszcze nie wiem czy pantstate czy ABu funkcje ....
Proponuje dla testu powywalac wsio co ma pantstate :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod