Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 UNOFF REV290706

<< < (16/22) > >>

queuedEU:
No wiem :D, a btw to jeszcze z niepowiekszanymi texturami to tez moga dzialac Z1 jezeli sie dobrze ustawi sklad :]

Dodano po 4 minutach:

 a tak w ogoe... debuguje od 5** moczniki_eu06_eu07.scn i co no i wychodzi na to ze EP09 wadzi :] bo bez inej wsio dziala....

Dodano po 1 godzinach 40 minutach:

 Odwoluje to co powiedzialem w poprzednim poscie na temat EP09...
Ona takze dzial.. W ogole to... czeski film - pozniej caly log z debugowania
poprawione plik scn, 10 extra fps + wiele wiele innych ;)

Profeta:
U mnie wystarczyło wyrzucić wagony korzystające z tych tekstur i wszystko już działa. Teraz pozostaje albo sprawić w exe by wczytywał takie tekstury, albo nie używać tego taboru, bo w zasadzie można prawie wszystkie te sypiące się wagony zastąpić 1xxa. Problem takich tekstur dotyczy Z1, Syp, Wars, Adu, WRbd i pewnie się jakiś jeszcze znajdzie. Teraz uruchamiają już się u mnie wszystkie trasy z Mocznikami na czele (EP09 nie robi u mnie żadnej różnicy).
Pozdrawiam!

queuedEU:
To csoo teraz debugujemy? :D

Dodano po 2 godzinach 1 minutach:

 LOG:

moczniki_eu06_eu07_060806 0845  -- z render alpha OK, bez kaszana
moczniki_eu06_eu07_060806 0857  -- z render alpha, dodany Adu                  OK
moczniki_eu06_eu07 060806 0906  -- z render alpha, dodany PKP\Ds (#bagazowy.tga) OK
moczniki_eu06_eu07 060806 0928  -- z render alpha, dodano PKP\IC (icc1_nowe.bmp, icc2.bmp) OK
moczniki_eu06_eu07_060806 0938  -- z render alpha, dorzucono reszte IC OK
moczniki_eu06_eu07_060806 0949  -- z render alpha, dorzucono wagony Z1 i PKP\wars (#wars.tga) OK

zostaja Sgs'y i EP09, obstawiamy obstawiamy. Do wygrania kabina EU04 :>

czy to beda Sgs'y? :]


moczniki_eu06_eu07_060806 1002  -- z render alpha, dodano 412zas OK
moczniki_eu06_eu07_060806 1030  -- z render alpha, dodano 412za  OK

EP09 ;]

moczniki_eu06_eu07 060806 1040  -- z render alpha, dodano EP09-005 OK :]
moczniki_eu06_eu07 060806 1054  -- z render alpha, dodano EP09-010 OK :>

Nie kumam nic, jestem wlasciwie w punkcie wejscia i wsio jest ok. Teraz szybka powtorka z debugowania.

Sciagam MOCZNIKI wystawione przez lagerkvist'a

http://hyperupload.com/download/02ed2eab72/moczniki.zip.html

Proba na orginale - wysypka. Pozniej hashowaie skladow prawie wszystkich procz tych na stacji z EU07+EU06 - jest OK.
Zmiana zasiegu widzialnosci na 404, pozniej juz jade jak wyzej w logu...

Btw. wiekszosc testu odbywala sie przy zakomentowanych elementach scenerii.

Dodano po 4 minutach:

 logi z debugowania ;]

http://www.members.lycos.co.uk/queued/exe/debug/moczniki/

Profeta:
Powiem tak...
U mnie sprawa jest czytelna i jasna.
Jeżeli w moczniki_eu06_eu07.scn pojawi się wpis dotyczący feralnych tekstur (1024X256, 512X128) to się wysypuje. Jeśli takiego wpisu nie ma to wszystko się ładuje. Czyli stąd prosty wniosek, że do exe 664 kB jeszcze takie tekstury nie powodowały błedu, a później już tak. Więc zostało coś zmienione co powoduje ten skutek uboczny.
Czy jeszcze u kogoś wpisanie za nazwy wyżej wymienionych tekstur np. "none" lub "nic" pomogło? Czy tylko ja mam jakieś zwidy?

queuedEU:
Witam. Po wczorajajszym porannym debugowaniu, zaszczyt mam wielki..
... zapodac kolejny update, ktory:

a: zmniejszona ma segmentacje nieba z 64 na 24;
b: rozpoczeta implementacja ustawiania segmentacji nieba, wysokosci horyzontu, tilingu textury
c: poprawione sypanie sie AI w niektorych przypadkach


http://www.members.lycos.co.uk/queued/exe/


Pozdro 424

Dodano po 3 godzinach 43 minutach:

 btw. Czomo.. Az taki kiepski sprzet masz? O jaa :>

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod