Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
UNOFF REV290706
Profeta:
Zmiany wprowadzone przez autora są bardzo ciekawe. Zwłasza niebo z prawdziwego zdarzenia. Jednak kilka rzeczy można poprawić. Przede wszystkim ten starter, który w moim odczuciu jest dość toporny i mało przejrzysty. Pod względem ergonomicznym start.exe prezentuje się lepiej. Do tego dochodzi kwestia niewyświetlania się pewnych lokomotyw, o czym było już pisane. Poza tym ten "Debugger", który wyskakuje przy uruchomieniu każdej scenerii i trzeba go najpierw wyłączyć by móc cokolwiek robić. Reszta błędów, które zauważyłem była już poruszana.
Niemniej dzięki tym zmianą symek stał się jakby nowocześniejszy. Niebo znacznie poprawiło grafikę symulatora. Konsola również daje nowe możliwości. Jednak muszę to jeszcze głębiej potestować, gdyż na razie robiłem to dość pobieżnie (Parowozjada, a potem trzeba ją było odespać ;) ).
Pozdrawiam!!!
Mariusz W.:
queuedEU, a czy w tej wersji ktora upubliczniles sa swiatla (te co pokazywales na swoim FTP)?
queuedEU:
Czesc Mariusz.
Niestety w tej wersji nie ma swiatel i prawdopodobnie nie bedzie z conajmniej dwoch powodow:
a: zeby swiatla dobrze sie rozchodzily po terenie musial by byc on bardzo posegmentowany, to samo tyczy sie podsypki.
b: narazie nie potrafie zrobic zeby linia swiatla byla caly czas prostopadle do czola loka
Jednak mimo to jeszcze bede eksperymentowal, przynajmniej z oswietleniem ineruchomym np. na stacjach... Zaraz za chwile... Zegary do testow. Pozdrawiam.
Dodano po 36 minutach:
http://www.members.lycos.co.uk/queued/download/update_300706.rar
lub w razie problemow ...
http://www.dizi.lama.net.pl/pub/q/
btw.
HASH = LowerCase(SG->Cells[0] [LOOP]);
NAME = LowerCase(SG->Cells[3] [LOOP]);
PATH = LowerCase(SG->Cells[4] [LOOP]); // { POBIERANIE SCIEZKI POJAZDU }
SKIN = LowerCase(SG->Cells[5] [LOOP]); // { POBIERANIE SKINU }
CHK = LowerCase(SG->Cells[6] [LOOP]); // { POBIERANIE CHARAKTERYSTYKI }
sCAB = LowerCase(SG->Cells[8] [LOOP]);
if ((ISLOK == false) &&
((CHK == "303e") || // EU07
(CHK == "4e") || // EU06
(CHK == "6D") || // SM42
(CHK == "104e") || // EP09
(CHK == "3e") || // ET21
(CHK == "ls150") || // SM03
(CHK == "sn61") || // SN61
(CHK == "ls800") || // SM42
(CHK == "m62") || // ST44
(CHK == "301d") ||
(CHK == "el101") || // EP01
(CHK == "303d") || // SU46
(CHK == "411d") || // SM31
(CHK == "201e") || // ET22
(CHK == "201eb") || // EP23
(CHK == "6ba") || // EN57ra
(CHK == "211m") || // SA109
(CHK == "211w") || // SA109
(CHK == "203e-a") || // ET41
(CHK == "203e"))) // ET22
{
ISLOK = true;
if ((sCAB == "headdriver") || (sCAB == "reardriver"))
{
...
Prosze zglaszac brakujace pojazdy. Z gory dziekuje.
Dodano po 3 minutach:
w 300706 :
a: obsluga zegarow wczytywanych z pliku
b: poprawione wczytywanie replacableskin bez rozszerzenia
c: mozliwosc wyboru ktory lok ma byc obsadzony jezeli wiecej niz jeden w skaldzie
Czomo:
Tak się zastanawiam czy owe niebo nie dało by się zrobić linii horyzontu troche wyżej moim zdaniem jest troche za nisko i w sumie czy da się zrobic na tej zasadzie noc pochmurną lub gwiazdzistą (tryb dnia i nocy jest w nowym exe) więcej rodzajów nieba moge zrobić sam.
Co do świateł to jest duży problem poruszany na tym formum nie tylko przez zemnie ale także i przez wielu innych. Czy zostanie on rozwiązany sam nie wiem ja widze że queuedEU pisze o metodzie oświetlania danego opszaru sceneri (chyba że się pomyliłem).
Co do samego okna startowego to jest mało przejżyste sam za nim się w tym połapałem minęło kilka minut można by to troche poprawić.
Więcej uwag nie mam.
Profeta:
Brakujące pojazdy: EP02, EP05, ED72.
Konkretnie co do mojej produkcji: EP05-01 (EP0501.chk), EP05-04(EP0504.chk), EP05-16 (EP0516.chk), EP05-23 (EP0523.chk).
Co do update'a to wreszcie "Debugger" nie wyskakuje i starter poprawia swe oblicze. Natomiast nie wyświetlają się (przynajmniej u mnie) tekstury zawierające kanał alfa (byćmoże wszystkie tga). Krótko mówiąc zamiast szyby mamy w kabinie tekturę. Również podczas uruchamiania scenerii wyskakiwał mi komunikat o treści "8". To takie na szybko zauważone sprawy.
Pozdrawiam!!!
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej