Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje
Amatorskie update bdhpumn-a
(1/1)
EP08_015:
W bardzo nudną i gorącą niedziele postanowiłem wprowadzić endsignale do wagonu bdhpumn. Niestety wyszło jak wyszło. Nie bardzo wiem jak dokładnie wypośrodkować te freespoty. Narazie są jak są. O to screniki:
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/Download/bdhpumnendsignal.jpg
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/Download/bdhpumn_endsignal.jpg
Paczka > http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/Download/Bdhpumn.zip
Jak zwykle koncowki mozemy zalaczyc za pomoca klawiszy "T/t" lub wpisem w scenerii.
Endsignale zostaly przeniesione z wagonu 111A.
Pozdrowionka.
EU06_:
powiedz mi skąd ściągnąć światła do loków i podświetlane kabinki?
Dodano po 1 minutach:
Widze na screenie
Opcja "Szukaj" dostępna na forum nie gryzie. Radzę zacząć ją stosować.
Oli_EU
Nawigacja
Idź do wersji pełnej