Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Amatorskie update bdhpumn-a

(1/1)

EP08_015:
W bardzo nudną i gorącą niedziele postanowiłem wprowadzić endsignale do wagonu bdhpumn. Niestety wyszło jak wyszło. Nie bardzo wiem jak dokładnie wypośrodkować te freespoty. Narazie są jak są. O to screniki:

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/Download/bdhpumnendsignal.jpg


http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/Download/bdhpumn_endsignal.jpg

Paczka > http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/Download/Bdhpumn.zip

Jak zwykle koncowki mozemy zalaczyc za pomoca klawiszy "T/t" lub wpisem w scenerii.

Endsignale zostaly przeniesione z wagonu 111A.

Pozdrowionka.

EU06_:
powiedz mi skąd ściągnąć światła do loków i podświetlane kabinki?

Dodano po 1 minutach:

 Widze na screenie

Opcja "Szukaj" dostępna na forum nie gryzie. Radzę zacząć ją stosować.
Oli_EU

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod