Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Obiekty dla scenerii

(1/1)

Kasztan:
Witam. Na początku się przedstawię. Mam na imię Michał. Mieszkam we Wrocławiu.
Pozwolę sobię na łamach tego forum zadawać pytania na które mam nadzieję otrzymam odpowiedzi.

Mam ochotę pobawic sie w tworzenie scenerii. Umiem robić obiekty w 3ds jednak nie wiem jak moge ja zaimplantować, żeby móc je ustawić w scenerii.
Weźmy np. dom jednorodzinny. Wymodeluję go i co dalej ? W jakim formacie go zapisać, do jakiego folderu wyeksportować żebym mógł go dodać w mojej scenerii ... oczywiście scenerię tworzę przy pomocy 3ds (6)


Dzięki za ewentualne odpowiedzi.
Pozdrawiam.

guest1206:
Modele konwertujemy do formatu *.t3d za pomocą skryptów dostępnych w downloadzie.
Model zapisujemy w folderze models w głównym katalogu symulatora. Najlepiej stworzyć w tym katalogu jakiś podfolder, w którym będą tylko Twoje modele. Przykładowa ścierzka to: D:\eu07-160704\models\Kasztan\dom.t3d.
Przeczytaj http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=1142 (jeśli jeszcze nie czytałeś), może dowiesz się czegoś ciekawego.

Piotrek:
1. Za pomocą skryptów do 3ds max'a eksportujesz plik do formatu *.t3d do katalogu models.
2. Następnie w folderze scenery tworzysz plik *.inc z wpisem odnoszącym się do modelu np.

--- Kod: ---origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0

node -1 0 (p1) model 0 0 0 0 jakisplik.t3d none endmodel

rotate 0 0 0
endorigin

--- Koniec kodu ---


3. Następnie za pomocą Passive Inc wstawiasz budynek do scenerii wpisując:


--- Kod: ---FileName: jakisplik.inc
(P1) Texture:
optional (P6):
--- Koniec kodu ---


Powinno działać ;)

Kasztan:
Dzięki za odpowiedzi ... będę walczyć.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod