Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Błąd w testowaniu scenerii

(1/2) > >>

Patrykos:
Witajcie.
Zrobilem troszke mojej trasy ale chce przetestować a tu taki lolek:
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
normal
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Unrecognized command: -1

Wpis w scn. :
include;tr/EST-bramka770.inc;;;17.1082;0.0;-44.9717;0.0;20.0;end

node -1 0 none track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
17.1536 0.2 -9.43609  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
17.1536 0.2 -109.436  0.0  //point 2
0
endtrack
trainset PE2307 track normal 100.0
node -1 0 eu07-010 dynamic PKP\EU07-010 4E 0.0 headdriver 7 0 enddynamic
endtrainset

firefoxfan:
A gdzie Firstinit???
Powinien być za wszelkim terenem, torami , deklaracjami eventów itp, a przed składami do prowadzenia.

Pozdrawiam,
Firefoxfan

Patrykos:
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
normal
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Track does not exist ""
Scene parse error near node
Ground init OK
Player train init: ghostview

PEKAP:
Słowo "track" we wpisie składu musisz zastąpić nazwą toru, który stworzyłeś jako tor startowy. A słowo "normal" wykasować.
Musisz tak jak kolega mówił przedtem dopisać FirstInit.

Powinna ta linijka wyglądać np. tak:
trainset PE2307 startowy 100.0 0.0

Dodano po 11 minutach:

 ta linijka:
node -1 0 eu07-010 dynamic PKP\EU07-010 4E 0.0 headdriver 7 0 enddynamic
też jest zła. Mam dla Ciebie radę. Wpierw poczytaj jak to się robi a potem bierz się za tworzenie.

Patrykos:
node -1 0 none track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
17.1536 0.2 -9.43609  0.0  //point 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 1
0.0 0.0 0.0  //control vector 2
17.1536 0.2 -109.436  0.0  //point 2
0

W takim razie jak się track nazywa ?

Dodano po 1 minutach:

 node -1 0 EU06-02 dynamic PKP\EU07 eu06-02 4E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic - Poprawiony wpis składu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod