Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Prace nad EM10.
Tolein:
Z tymi wnętrzami trochę przesadzacie. Czy na prawdę zrobienie wnętrz widocznych z zewnątrz w pojazdach ciągnie za sobą aż tak dramatyczne skutki? Nie wydaje mi się. Pewnie, trzeba zrobić wnętrze i pewnie zabawy jest ogólnie więcej, ale nikt nie mówi, że do każdego pudła np. wagonu trzeba robić sto-pięćdziesiąt wersji wnętrza. Jedna wystarczy na początek, jeśli komuś się zachce, to będzie dłubał dalej. Wydaje mi się, że dobry model z jednym dobrym wnętrzem jest wart więcej niż jeden dobry model ale z oknami ze zdjęcia. Okna to już trochę przeżytek i ja np. bardzo się cieszę, że kilku modelarzy poświęciło się, dołożyło sobie dodatkowej pracy i dupogodzin, żeby ten system stał się nowym standardem. Pewnie, nie wszyscy muszą robić wnętrza, nikt nikogo nie zmusi, ale jestem przekonany, że poprzeczkę trzeba sobie i innym stawiać wysoko.
EP08_015:
Problem w ty ze kazdy bok jest inny. Zeby miec dobry material na tekstury, to nalezalo by fotografowac kazda strone osobno, bo sa roznice. Ja musialem lekko obiektem plane dodac z innego loka te elementy, ktorych nie ma tak by kazdy z tych bokow wygladal jak nalezy. Czy koleega podjol by sie wykonania tekstury wersji niebieskiej? Zmodyfikuje pudlo pod wersje niebieska. Materialow foto niestety nie ma. Trzeba kombinowac.
Benek
Sawi:
A co z modyfikacją modelu Włodku?
EP08_015:
Proponuje koledze R4TCH3T wspolprace w wykończeniu pudla modelu. Uwzgledniajac wozki wymienimy je na teksturowe. Proponuje by kolega zaproponowal jakies konkretny schemat mapowania. Zaznaczam ze mam godzinke do 2 dziennie na zabawe z maxem reszta to czas na prace i obowiązki domowo-rodzinne (jak to na wsi). Ponizej 3 screny. Pogladowe jak powinny wygladac boki. Co do screna 3 to skośne bipy u mnie na chomie sa i wiele innych tekstur tez.
Co do niebieskiej wersji scren poniżej.
Dodano: 23 Lutego 2014, 15:42:22 Jeszcze kwestia dodawania do startera. Za jasna xxxxxx nie wiem jak dodac to do startera. Niewiem czemu ciagle mi nie wychodzi. Starter widzi loka. Jest we wpisie z lokami, jest fiz chk i mmd oraz t3d. Co jest grane? Ponizej wpis textures.txt
--- Kod: ---!=e,EM10
*405E=?
*405EA=?
@405E=1
@405EA=1
em10-01.tga=405EA,EM10
em10-02.tga=405EA,EM10
em10-03.tga=405EA,EM10
em10-04.tga=405EA,EM10
em10-101.tga=405E,405E
em10-102.tga=405E,405E
em10-103.tga=405E,405E
em10-104.tga=405E,405E
--- Koniec kodu ---
Sawi:
Pokaż pliczek textures.txt.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej