Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Kółka sie... nie kręcą

<< < (2/3) > >>

PEKAP:
Jak skonwertujesz obiekt do Editable Mesha to w prawym menu jest to w zakładce Edit Geometry. Następnie klikasz na obiekt, który chcesz podłączyć do zaznaczonego obiektu. W twoim przypadku na drugie koło.

Paul:
Wybierz jedno kółko (muszą być jako editable mesh a nie np. cylinder - jeśli nie są to kliknij na nie prawym przyciskiem i wybierz Convert to ed. mesh), kliknij zakładkę modify z prawej strony, z listy rozwiń Editable mesh i na dole pojawi się kilka rolet, w jednej z nich jest przycisk Attach. Naciśnij go i kliknij na drugie kółko - wtedy oba kółka połączą się w jeden obiekt. A tak wogóle popracuj jeszcze nad tym trabantem bo wyszedł trochę kwadratowo... Powodzenia.

Pozdrawiam, Paweł

eu07_304:
Jest! Znalazłem! PEKAP, masz pochwałę.
--
Ale jest jeszcze jeden problem. kółka kręcą się nie tak jak powiny (za oś wzięły sobie lewe koło) co z tym felerem zrobić?

PEKAP:
Musisz odpowiednio poustawiać pivoty. Zaznacz sobie koła i przejdź do trzeciej, górnej zakładki. Potem transform. Oś wg. której się kręcą koła ustaw tak by była ustawiona tak jak ma być ustawiona czyli jak prawdziwa oś w samochodzie.

eu07_304:
Klikam na transform i nic się nie dzieje.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod