Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Krzyżowy max ??
Paul:
Nie musisz nic dołączać. Właśnie robię z tym rozjazdem (korekta torów + drobna modyfikacja modelu - napędy i rura na pędnie odwzorowana w trójwymiarze) i opublikuję poprawioną wersję z paroma teksturami...
Pozdrawiam Paweł
Paul:
Poprawiony rozjazd:
http://kontrakt-bhp.com.pl/paul/maszyna/rkpd.jpg
http://kontrakt-bhp.com.pl/paul/maszyna/rkpd34r190.rar
Pozdrawiam Paweł
pirek2:
Dzieki. Warto było poczekać
P.J.:
Witam.
Mam taki problem. Ściągnołem sobie ten plik z modelem tego rozjazdu krzyżowego i gdy próbuje w stawić go sobie w 3Dmaxie to zamiast normalnego wymiaru, ładuje mi jego miniaturke - długośc całego rozjazdu nie ma nawet 1 metra, a tekstustere podsypki to trzeba "lupą szukać"- taka mała. Jak wstawic to w odpowiednim rozmiarze??
JONIN_EZT:
--- Cytat: "P.J." ---Witam.
Mam taki problem. Ściągnołem sobie ten plik z modelem tego rozjazdu krzyżowego i gdy próbuje w stawić go sobie w 3Dmaxie to zamiast normalnego wymiaru, ładuje mi jego miniaturke - długośc całego rozjazdu nie ma nawet 1 metra, a tekstustere podsypki to trzeba "lupą szukać"- taka mała. Jak wstawic to w odpowiednim rozmiarze??
--- Koniec cytatu ---
Musisz zrobic takie procedury (na 2 sposoby)
albo ściągnij najnowsze skrypty które napisał kolega Q (tam jest wstawianie krzyżowego) możesz ściągnąć z Jego własnej strony.
w inny sposób
- otwierasz zakładkę FILE
- włączasz opcję XREF SCENE (wtedy powinna CI się pokazac tabelka z przyciskami add all none itd.
- żeby dodac obiekt wciskamy ADD wybieramy maxa (np tego krzyżowego)
i dajemy ok.
- i to by było na tyle obiekt max powinnien się pokazac automatycznie.
pozdrawiam
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej