Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 rozdzielczość

(1/2) > >>

AIR:
jak zmienić rozdzielczość textury et22 i et41 z 512x256 na 1024x256 ??
bo gdy robie to Corelem to po załadowaniu gry loki są całe baiłe.
Mam dobrej jakości zdjęcia na textuy więc szkoda ich pomniejszać do 512 bo się stają niewyraźne

EU05:
ZTCW to MaSzyna nie czyta tekstur o boku 1024.

Bart:
czyta.

stare wagony przeciez miały 1024x256. Kolega coś zle zapisuje. Może w jpg? albo w tga? zapisuj w bmp najlepiej.

eu43:
Chyba nie macie racji ;P

Tekstura musi być wielokrotnością 8 pikseli. Sprawdź, czy jak powiększysz teksturę do tej rozdzielczuści, to czy wyskokść i szerokość tekstury dzieli się przez najlepiej 16.
Tekstura, tak jak powiedziałem, musi mieć wyskość i szerokość: 8, 16, 32, 64 itd...

EU05:

--- Cytat: "eu43" ---Chyba nie macie racji ;P

Tekstura musi być wielokrotnością 8 pikseli. Sprawdź, czy jak powiększysz teksturę do tej rozdzielczuści, to czy wyskokść i szerokość tekstury dzieli się przez najlepiej 16.
Tekstura, tak jak powiedziałem, musi mieć wyskość i szerokość: 8, 16, 32, 64 itd...
--- Koniec cytatu ---


A 24 nie jest wielokrotnością 8? Jest

I nie tekstura, a każdy bok tekstury.

I nie wielokrotnością, a potęgą, nie ośmiu, a dwu.

Może wymienię kilka z nich: 8, 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024, 2048.

Wymiary na pewno są dobre.

A co do tekstur, jeśli zapisujesz w .tga, to we wpisie musisz dać rozszerzenie, inaczej symulator nie będzie czytał (np. dla ET22-xxx.tga we wpisie do scenerii w miejscu gdzie dajesz wpis dla tekstury musisz dać ET22-xxx.tga.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod