Autor Wątek: Odp:  Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk  (Przeczytany 16513 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline lordi12

  • Wiadomości: 83
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #90 dnia: 01 Listopada 2025, 18:17:12 »
Można wiedziec dlaczego nie mam wogole Przejazdów Kolejowych?


Offline MaciejM
Moderator działu

Wiadomości: 3965
Zobacz profil WWK Email Prywatna wiadomość (Offline)
Otrzymane polubienia: 1558

Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #73 dnia: 31 Października 2025, 23:22:22 »
Cytuj
Z przejazdami jest więcej zabawy: trzeba je oskryptować, przypisać eventy do torów, powiązać z TOP-ami. Chętnie się tego podejmę w późniejszym terminie.

Offline FlorianMK241

  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #91 dnia: 01 Listopada 2025, 18:18:09 »
@lordi12 A gdzie mam to zmienić ?

Offline Felka

  • Wiadomości: 44
  • Nowe SSD nowa ja
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 440
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #92 dnia: 01 Listopada 2025, 18:21:40 »
Nigdzie. Masz po prostu poczekać aż sceneria zostanie ukończona, przejazdy są jedną w wielu rzeczy których brakuje z prostego powodu iż jest to sceneria w trakcje prac.

Offline FlorianMK241

  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #93 dnia: 01 Listopada 2025, 18:24:49 »
Wiem rozumiem tylko że inni mają otoczenie ja właśnie go nie mam ja tego nie rozumiem

Offline Felka

  • Wiadomości: 44
  • Nowe SSD nowa ja
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 440
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #94 dnia: 01 Listopada 2025, 18:26:49 »
To jest osobny problem, którego rozwiązania zresztą padły już wyżej. Natomiast w tym otoczeniu i tak nie będzie działających przejazdów, bo nie są jeszcze gotowe.

Offline sklox

  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 29
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #95 dnia: 01 Listopada 2025, 18:28:44 »
Wiem rozumiem tylko że inni mają otoczenie ja właśnie go nie mam ja tego nie rozumiem

Folder scenery, plik lk2_sandbox.sbt zmienić nazwę na Lk2_pospieszny_alpha.sbt tak jak było to tłumaczone wcześniej

Offline Skyskaper

  • Deweloper
  • Wiadomości: 42
  • Siemanko witam w mojej kuchni
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 107
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #96 dnia: 01 Listopada 2025, 18:54:43 »
Poprawka do braku terenu zawarta w pierwszym poście wraz z instrukcją co zrobić.
Aktualnie ten wątek ma służyć do zgłaszania problemów uniemożliwiających grę np. łamanie pantografu. Proszę nie zalewać go lawiną pytań o to, co jest wyjaśnione w pierwszym poście.
Skaj skajpa

Offline FlorianMK241

  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #97 dnia: 01 Listopada 2025, 19:00:08 »
dziękuje za pomoc :)

Offline Broxxu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 128
  • Citizen.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 72
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #98 dnia: 02 Listopada 2025, 05:53:11 »
Nie sądziłem, że doczekamy się stolicy w Maszynie, powodzenia w projekcie!

Przejechałem kilka km do pierwszego złamania pod st4663. O SBL'kach już było więc nie będę powtarzać.
Sprawdzone z najnowszym hotfix'em.
« Ostatnia zmiana: 02 Listopada 2025, 05:55:05 wysłana przez Kalikowsky »
Filtry 3 na tory

Offline Skyskaper

  • Deweloper
  • Wiadomości: 42
  • Siemanko witam w mojej kuchni
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 107
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #99 dnia: 02 Listopada 2025, 08:43:37 »
Hotfix nie uwzględnia jeszcze poprawki w sieci. Wrzuce ją na repozytorium lk2 gdy owe powstanie.
Skaj skajpa

Offline KwtyLK15

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #100 dnia: 02 Listopada 2025, 12:18:33 »
Po przejechaniu scenariusza pośpieszny ( czy jakoś tak ). Wyłapałem kilka następujących błędów
-1. w Peron stacji Wwa Wschodnia perony wchodzą w skrajnie torów.
-2. Na wyjeździe z Wwa Wschodniej kier. Sulejówek M. w którymś miejscu jest błąd sieci trakcyjnej, za każdym razem jak tamtędy przejeżdzam pantograf mówi że już nie pracuje i się łamie ( nawet ten nie podniesiony co śmieszne )
-3. w okolicach stacji Sulejówek Miłosna bot nakazuje zahamować i zdeaktywować kabinę ( na przykładzie vec-a )
-4. Na wjeździe do Mińska Maz. wiadukt wchodzi w skrajnie.
 I prawdopodobnie później wyśle więcej okpa

Offline Skyskaper

  • Deweloper
  • Wiadomości: 42
  • Siemanko witam w mojej kuchni
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 107
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #101 dnia: 02 Listopada 2025, 14:35:56 »
Łamanie pantografu znane jest, wiadukt w mmz jest placeholderem. Opisz dokładniej problem z dezaktywacją kabiny i podaj numery peronów które w skrajnie wchodzą.
Skaj skajpa

Offline czlekowiek

  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #102 dnia: 02 Listopada 2025, 20:55:34 »
Na wstępie chciałbym pogratulować. Widać kawał włożonej pracy. Linia będzie świetna do upalania icków.

Do poprawki:
-lewitujące eshapy (przejrzeć całą linię, bo jest ich masa)
-bardzo wysokie perony
-wymienić wysięgnik (Mienia)
-do zweryfikowania godziny przejazdów między posterunkami; podmieniłem siódemkę na vectrona i do Mińska przyjechałem kilka minut przed planem, a w Mrozach zatrzymałem się na kilka sekund przed planowym odjazdem. (prawie przestrzeliłem peron :))

Planujecie może pociągnąć linię dalej w kierunku Terespola? Ma to naprawdę duży potencjał.
https://eu07.pl/userfiles/30848/Zrzut%20ekranu%202025-11-02%20201826.png
https://eu07.pl/userfiles/30848/Zrzut%20ekranu%202025-11-02%20201807.png
https://eu07.pl/userfiles/30848/Zrzut%20ekranu%202025-11-02%20201749.png
« Ostatnia zmiana: 02 Listopada 2025, 20:57:01 wysłana przez czlekowiek »

Offline Siodema544

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #103 dnia: 03 Listopada 2025, 15:04:42 »
Dzień dobry, czy planowana jest optymalizacja? Aktualnie wyrzuca mnie podczas ładowania scenerii.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6374
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2485
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #104 dnia: 03 Listopada 2025, 15:16:05 »
@Siodema544 zamiana i trawy na pliki inc będzie możliwa dopiero po zakończeniu etapu dekorowania. Sama Wschodnia i odcinek do Rembertowa to jest las słupów więc bez zmian w exe może być na Twoim komputerze ciężko. Inne scenerie np. Cukrownia, Braniewo ładują się?

Może pomogłoby jakby chłopaki wygenerowali i podrzucili SBT, ale to sens będzie dopiero przy wrzucaniu kolejnych łatek.
Planujecie może pociągnąć linię dalej w kierunku Terespola? Ma to naprawdę duży potencjał.
Najbezpieczniej będzie, jak chłopaki zrobią ten odcinek, który zaplanowali. Podejście "Wszystko wszędzie naraz" jest bardzo niebezpieczne przy projektach do Maszyny. Istnieje wtedy wysokie ryzyko, że sceneria się zestarzeje zanim zostanie wydana.
« Ostatnia zmiana: 03 Listopada 2025, 15:22:22 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline robert357

  • Wiadomości: 315
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 337
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #105 dnia: 03 Listopada 2025, 15:33:20 »
Podejście "Wszystko wszędzie naraz" jest bardzo niebezpieczne przy projektach do Maszyny. Istnieje wtedy wysokie ryzyko, że sceneria się zestarzeje zanim zostanie wydana.

Bardziej niebezpieczne jest to, że się twórcy zmęczą natłokiem prac i ostatecznie nie ukończy się niczego, a nie że będzie gorzej wyglądać.

podaj numery peronów które w skrajnie wchodzą.

Perony podmiejskie, głównie ten na łuku nr 7. Dodatkowo pamiętajmy o docięciu tafli wody tam gdzie jest niepotrzebna, bo strasznie zżera zasoby na kartoflach.
« Ostatnia zmiana: 03 Listopada 2025, 15:36:11 wysłana przez robert357 »
Jedno forum, jedna strona, jedna dumna społeczność Maszyny!

Offline Siodema544

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #106 dnia: 03 Listopada 2025, 15:59:09 »
@Siodema544 zamiana i trawy na pliki inc będzie możliwa dopiero po zakończeniu etapu dekorowania. Sama Wschodnia i odcinek do Rembertowa to jest las słupów więc bez zmian w exe może być na Twoim komputerze ciężko. Inne scenerie np. Cukrownia, Braniewo ładują się?

Może pomogłoby jakby chłopaki wygenerowali i podrzucili SBT, ale to sens będzie dopiero przy wrzucaniu kolejnych łatek.
Tak, Braniewo ładuje się normalnie chociaż po wejściu trochę ścina.
« Ostatnia zmiana: 03 Listopada 2025, 22:52:54 wysłana przez matek123 »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6374
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2485
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #107 dnia: 03 Listopada 2025, 16:02:18 »
że będzie gorzej wyglądać.
Chodziło o coś co przerabiane było przez ostatni rok-dwa przy Całkowie v2, czyli likwidacja konfliktów z repo, bo w między czasie coś z repo zniknęło, autor zrobił swój wariant czegoś co było na repo (2 pliki o tej samej nazwie) niekompatybilne w żadną stronę.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Siodema544

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #108 dnia: 03 Listopada 2025, 21:06:11 »
Pobrałem jeszcze raz i ładuje się normalnie, przynajmniej na pospieszny_alpha
« Ostatnia zmiana: 03 Listopada 2025, 22:53:16 wysłana przez matek123 »

Offline M79r

  • Wiadomości: 235
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 222
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #109 dnia: 03 Listopada 2025, 21:31:49 »
Mnie tylko zastanawia po co te budynki setki metrów od torów ? Rozumiem że to CGM ale aż tyle. Na linii pośpiecha praktycznie 2-3 poc są. Dalej tory świecą pustkami.

Offline Skyskaper

  • Deweloper
  • Wiadomości: 42
  • Siemanko witam w mojej kuchni
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 107
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #110 dnia: 05 Listopada 2025, 19:58:22 »
Wyprosiłem od @Miłosz Dorsz założenie repozytorium lk2 i teraz tam będą wrzucane wszelkie poprawki. Paczki całościowe będą składane po większych aktualizacjach bądź na żądanie, nie częściej niż raz w miesiącu.

Logujemy się loginem i hasłem z forum. Do poprawnego działania nadal należy pobrać paczkę zależności z pierwszego posta. Poradniki co do pobierania plików dostępne są w dziale poradniki.
Proszę nie zgłaszać pytań jak pobrać lub braku wielkiego pliku POBIERZ.

https://eu07.pl/svn/lk2/
« Ostatnia zmiana: 11 Listopada 2025, 22:27:57 wysłana przez Skyskaper »
Skaj skajpa

Offline Hirek

  • Administratorka ds. Technicznych
  • Wiadomości: 645
  • Ford Mondeo MK4 supermacy
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 898
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #111 dnia: 05 Listopada 2025, 20:30:26 »
Konto na forum z rangą betatestera* lub wyzej
« Ostatnia zmiana: 05 Listopada 2025, 21:10:50 wysłana przez Hirek »
exe dłubacz
#makeMaSzynaGreatAgain

Offline Hirek

  • Administratorka ds. Technicznych
  • Wiadomości: 645
  • Ford Mondeo MK4 supermacy
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 898
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #112 dnia: 10 Listopada 2025, 21:33:12 »
Teraz powinno dać się pobrać z repo bez rangi developera.
https://eu07.pl/svn/lk2
exe dłubacz
#makeMaSzynaGreatAgain

Offline lordi12

  • Wiadomości: 83
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #113 dnia: 10 Listopada 2025, 22:23:16 »
Niestety dalej się nie mogę zalogować.
« Ostatnia zmiana: 10 Listopada 2025, 23:14:53 wysłana przez matek123 »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6374
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2485
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #114 dnia: 10 Listopada 2025, 22:32:40 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline lolleker

  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #115 dnia: 10 Listopada 2025, 22:46:50 »
Repo PC da się normalnie zalogować, ale nie na lk2.
« Ostatnia zmiana: 10 Listopada 2025, 23:14:46 wysłana przez matek123 »

Offline lordi12

  • Wiadomości: 83
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #116 dnia: 11 Listopada 2025, 13:07:49 »
https://eu07.pl/svn/pctga/

Tak tutaj mnie zalogowało ale nie widzę tam scenariusza LK2

Offline wujekmaslak

  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 42
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #117 dnia: 11 Listopada 2025, 13:36:05 »
Teraz powinno dać się pobrać z repo bez rangi developera.
https://eu07.pl/svn/lk2
Teraz to nawet logować się nie trzeba ;)

Offline lordi12

  • Wiadomości: 83
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #118 dnia: 11 Listopada 2025, 14:00:20 »
Tak teraz działa.

Offline Skyskaper

  • Deweloper
  • Wiadomości: 42
  • Siemanko witam w mojej kuchni
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 107
Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Odpowiedź #119 dnia: 11 Listopada 2025, 18:23:22 »
Widzę, że repo już dostępne dla każdego. W związku z tym ostatecznie dalej aktualizacje będą robione w takim formacie w jakim napisałem wcześniej.
Skaj skajpa