Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Animacja pantografów + czarne szyby

(1/3) > >>

Provo24:
Hej
Grzebię sobie w impulsie i zauważyłem, że po wprowadzeniu nowego modelu do gry, pantograf ma zepsutą animację. Najpierw jest normalnie w pozycji dolnej, jednak przy podniesieniu go, ta "wyższa" część ma natychmiastowy pion, co nie wygląda naturalnie

Dodatkowo w tym modelu mam nagle czarne szyby, całkowicie.

Używam Blendera 3.6 do tego typu działań, konwertuje plik do T3D.

Czy mogę prosić o pomoc? Próbowałem szukać na forum gdziekolwiek ale nic nie mogę znaleźć.

matek123:
Importowałeś plik z T3d?

Provo24:
Plik był importowany z obecnego w grze już impulsa E3D, Tutaj używam modeli 36WEa bo one mają pantografy na członach z kabinami

Provo24:
Udało mi się dotrzeć do tych szyb i zrobić pare fixów do tego co robię, jednak tutaj dalej stoję z tym pantografem

próbowałem go od nowa włożyć, kopiować z innych modeli, albo wogóle brać zupełnie inny model, jednak nic nie działa

W ramach ścisłości - model zimportowałem z .e3d do blendera a potem wyexportowałem jako t3d do plików gry

W mojej opini wygląda to tak, jakby to to górne ramie (ramiona rg1 oraz rg2) wszystko psuły bo dolne ramiona (rd1 i rd2) oraz ślizg działają okej

Czy ktoś jest w stanie coś tam wymyśleć? byłbym serio wdzięczny

Prezydent Opacity:
Pobierz sobie z repo interesujące Ciebie modele, przerabiając e3d tak się zdarza niestety :( Ale jak pobierzesz z repo cały model impulsa to będzie działać.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod