Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Maszyna i stream deck
Ntq:
Witajcie!
Chciałbym zintegrować Maszynę z urządzeniem typu Stream Deck, ale nie wiem, od czego zacząć. Zależy mi na tym, aby część po stronie Maszyny była napisana w Pythonie i zbierała feedback z masznyny (otwarte drzwi, włączone urządzenia itd). Czy istnieje możliwość, aby skrypt w Pythonie był w jakiś sposób „podpięty” pod katalog scripts?
Znalazłem stronę: https://wiki.eu07.pl/index.php/Python — gdzie i w jaki sposób mogę z tego skorzystać?
Stream Decka chciałbym używać do wywoływania skrótów klawiszowych, ale zależy mi też na tym, żeby Maszyna przesyłała informacje zwrotne do Stream Decka — np. o włączonych urządzeniach, otwartych drzwiach itp.
Z góry dzięki za pomoc.
jakubg1:
W jaki sposób ma polegać integracja? Sterowanie pojazdem za pomocą kontrolera Steam Deck, obraz z gry wyświetlany na monitorze komputera a ekran komputera pokładowego na wbudowanym ekranie Steam Decka?
Ntq:
Chodzi mi o urządzenie typu Stream Deck:
jakubg1:
A to przepraszam. Myślałem że to literówka.
Przejrzałem trochę i wygląda na to, że do Stream Decka jest SDK, który musi być postawiony na serwerze z Node.js (tylko z Node.js Stream Deck jest w stanie się komunikować): https://docs.elgato.com/streamdeck/sdk/introduction/getting-started
Z poziomu serwera node.js jesteś w stanie wrzucić obrazki statyczne na jakiś przycisk: https://docs.elgato.com/streamdeck/sdk/guides/keys#images
Potem musisz wystawić endpoint i po REST wysyłać zapytania do serwera na Node.js, które będą uruchamiać odpowiednie obrazki.
Samo wyciąganie danych z MaSzyny to oddzielna kwestia. Możesz użyć skryptów pythonowych co rysują ekran komputera pokładowego jak sugerowałeś, ale nie będzie to działać absolutnie wszędzie, tylko w pojazdach do których ten kod wrzucisz. Nie wiem czy Python wbudowany w MaSzynę posiada odpowiednie moduły do wysyłania zapytań HTTP. No i za każdym razem jak będziesz chciał odpalić symulację będziesz musiał uruchomić serwer Node.js i aplikację Elgato, żeby wszystko było się w stanie ze sobą komunikować.
Podsumowując - zadanie trudne, ale nie niemożliwe, jak na początku myślałem. W sumie poziom trudności porównywalny do pisania kodu kontrolera fizycznego pulpitu na Arduino.
Hirek:
A może do podstawy samej to jakiś wirtualny com i obsługa maszyny przez uart?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej