Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Światła vol.2

(1/2) > >>

youBy:
Życzę wszystkim, żeby nowy rok 2006 był świetlany na MaSzynowych szlakach. Z tego też powodu oddaje do eksploatacji światła wewnętrzne do EP07. W komplecie są również smugi od trójkąta.



--> EP07 <--
rozpakować ją do katalogu EU07, światła będą widoczne ciągle, niestety. Wiem, że nie są one realistyczne, ale chciałem je oddać na Nowy Rok 2006.

Daję też --> inne EU07 <--, a dokładniej paczkę z kabinami do ET41 i EU07 oraz czterema plikami mmd (203E-A, 4E, 303E i EP07)

!!! Nie używać download menadżerów !!!

Autor nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone poprzez posługiwanie się dostarczonymi archiwami i ich zawartością oraz nie udziela pomocy technicznej.

PS. Proszę o wrażenia z nocnych wyjazdów

Po nowym roku zacznę je poprawiać i robić tak, jak być powinno(każde oddzielnie i w odpowiednim kształcie)

zbych:
Witam...
Potestowałem trochę jazdę nocną bądz " zmiszchowo ,wczesnie poranną". Same światła działaja bardzo  fajnie i jest to jakaś namiastka tych prawdziwych???
Co do oświetlenia kabiny to jak piszesz dopracujesz je już w tym roku bo na razi wygladają na oświetlenie latarką?
Ale najważniejsze że są ,że pokazałeś wszystkim że właśnie sie coś robi i że udostępniłeś to na Forum Maszyny, tak własnie bywało tu wcześniej i dobrze że zaczyna tak być znowu..!!!
W pliku mmd.> znalazłem taki wpis;...
//oswietlenie wnetrza
i-universal3: lampka
universal3: SW-osw-kabiny rot -0.2 0 0.2..
Znaczy że w nowym Exe.. można by było przypisać je do klawiszy,[ ;i: ]..

I jeszcze dla tych którym sie nie chce szukac wpisy do sceneri.. plik scn;

 scn- poranek....>                                                                                                                                                                 atmo 0.5 0.6 0.7 0 1200 0.5 0.6 0.7 endatmo //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
light -500 500 200 0.1 0.12 0.11 0.00 0.0 0.0 0.00 0.00 0.00 endlight//ok swiatlo

Noc....>
         
//$i ns.jpg

//atmo 0.6 0.7 0.8 300 1600 0.6 0.7 0.8 endatmo
//light -100 100 50 0.08 0.1 0.09 0.00 0.0 0.0 0.00 0.00 0.00 endlight
atmo 0.0 0.0 0.0 0.0 100.0 0.0 0.0 0.0 endatmo
light -50 50 10 0.08 0.1 0.09 0.00 0.0 0.0 0.00 0.00 0.00 endlight

camera 0 4 0 0 0 0 endcamera
time 21:34 6:00 21:30 endtime

    Zmieszch....>
atmo 0.1 0.15 0.2 0 1200 0.12 0.17 0.22 endatmo  //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
light -500 500 200  0.3 0.33 0.35  0.70 0.65 0.6  0.75 0.74 0.70 endlight  //ok swiatlo
Pozdrawiam  , Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.!!!

CT:

--- Cytat: "zbych" ---
W pliku mmd.> znalazłem taki wpis;...
//oswietlenie wnetrza
i-universal3: lampka
universal3: SW-osw-kabiny rot -0.2 0 0.2..
Znaczy że w nowym Exe.. można by było przypisać je do klawiszy,[ ;i: ]..

--- Koniec cytatu ---


Problem polega na tym, że ta wersja exe ( ściągnięta z działu Devs ) nie obsługuje tego: -universal3: lampka . Dlatego oświetlenie działa cały czas.

..::DJ KICAJ::..:
Ale bardzo dobrze że w ogóle jakieś światła są. Brawo że się udało. Co do samych świateł to dla mnie są tak jakby za bardzo punktowe, i nie wiem dokładnie, ale chyba nie mamy jeszcze trójkąta lecz tylko 2 światła. Pewnie gdyby dodać to 3 to może by fajniej to wyglądało i trochę inaczej, ale mam jeszcze pytanie. Czy to trochę nie obciąża bardziej symulatora?

youBy:
możliwe , ze trochę obciąża, bo to jest dokładnie:
9 trójkątów na światła zewnętrzne
4 trójkąty na światła wewnętrzne
wszystko pokryte 2 teksturami tga, o rozmiarze 184b każda

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod