Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
Hirek:
Na filmie jest wpisany mnoznik 5 zamiast standardowego 1. Mozesz sobie tam ustawic co tylko chcesz, tak zeby tobie efekt odpowiadal :)
Odnosnie sily hamowania jednostek to jest to kwestia osob ktore robią fizy i dobrego wpisania parametrów tam. Raczej exe nic tu do tego nie ma.
pol102:
Trzeba do Macieja napisać, że SPKS jest zły i, że to wstyd tak tego używać - sam się znajdzie i naprawi :D
pozdze:
--- Cytat: HeroPie312 w 20 Lutego 2025, 09:23:52 ---Kolejna sprawa błagam was... dlaczego te jednostki tak tragicznie w maszynie hamują.. jest zasada, że każda jednostka z każdej kabiny hamuje inaczej...
Niektóre są bardzo dobrze wyregulowane i potrafią się zatrzymać z prędkości 110 km/h w około 420 metrów dając w cylindry 0.15.. są też czołgi co i w 900 metrów mają problem się zatrzymać przy hamowaniu 0.2 atm no ale to są raczej mało spotykane kwiatki.. no najczęściej z mojego doświadczenie to jednostka z hamowaniem 0.15 atm zatrzyma się w około 450-550 metrów... a w maszynie to leci jak czołg i prędkość nie spada..
--- Koniec cytatu ---
Dokładnie, lata temu jednostki hamowały lepiej. Teraz ostatnio jak testuję nadźganą sierżantami LK131 to zauważyłem to samo.
Irek_Wd:
Ode mnie propozycja, którą już dawno temu zobaczyłem w symulatorze tramwaju ATS. Podczas uruchamiania pojazdu w zimie, szyby byłyby białe i dopiero po jakimś czasie od załączenia grzania szyb, pojawiłby się widok zza szyby. PS w ATS działały wycieraczki, a przynajmniej miałem takie wrażenie.
katom:
Jeśli chodzi o ficzerki to wpadło mi:
- opcja włączania i wyłączana rozmycia w ruchu w czasie symulacji (przez jakiś ptaszek w zakładce settings debug mode). Pozwoliło by to wyłączać opcje do robienia wyraźnych screenów
- licznik czasu uruchomienia exe. Ciekawie byłoby się dowiedzieć ile czasu miesięcznie spędza się z Maszynką
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej