Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
jakubg1:
Chyba nie o to dokładnie chodziło. Obstawiam, że nie chodzi o mocniejsze "wciskanie w fotel" przy przyspieszaniu i hamowaniu, ale o bardziej takie szarpnięcia przy nagłej zmianie przyspieszenia.
trzecia_bateria:
Właśnie chodzi i o to i o to :) Odnośnie filmu Hirka, w okolicach 35s zdaje się że luzujesz hamulec- moim zdaniem kamera wtedy powinna się nieco cofnąć, bo zmniejszyła się działająca na nią siła.
Jeszcze ad szarpanie. Pytanie do praktyków prowadzących chociażby siódemki- czy wrzucanie kolejnych pozycji jest w jakiś sposób odczuwalne (chociażby jako takie szarpanie) przez maszynistę?
Guliwer1216:
Dorzucę od siebie kilka propozycji:
1. Działający rozrząd w pojazdach: EU/P07,EP08,ET22,EN57 itp.
2. Test radiostopu za pomocą ZEW 3 + ZEW 1.
3. Ręczne przestawianie "Anglików" za pomocą kombinacji Shift + T.
4. Na sceneriach wyposażonych w ToP (np. przejazd przy p.o Dębica Wschód na Lk53) losowanie czy urządzenia na przejeździe są sprawne.
5. Dodanie Fizyki na pojazdy dwutrakcyjne, mamy w symulatorze Dragony 2 z niedziałającym silnikiem dojazdowym.
jakubg1:
--- Cytat: Guliwer1216 w 18 Lutego 2025, 11:56:13 ---4. Na sceneriach wyposażonych w ToP (np. przejazd przy p.o Dębica Wschód na Lk53) losowanie czy urządzenia na przejeździe są sprawne.
--- Koniec cytatu ---
Mamy już coś takiego na Całkowie 2 i Drawinowie od rana.
HeroPie312:
--- Cytat: Hirek w 17 Lutego 2025, 22:31:14 ---Dziękujemy za skorzystanie z usług i zapraszamy ponownie!
https://eu07.pl/userfiles/24886/eu07-x64-Release-r13.exe
W eu07.ini mozecie sobie wpisac teraz mnoznik do bujania w 3 kierunkach
shakefactor 5.0 1.0 1.0
Kolejno parametry dla osi:
przod/tyl
lewo/prawo
gora/dol
A tak na powyższej konfiguracji wygląda ruszanie i hamowanie kiblem (łeb mam po obijany)
--- Koniec cytatu ---
Efekt fajny, lecz za bardzo przesadzony...
90% szarpnięcia jednostek po wejściu na przetok jest związane z bardzo już słabym złączeniem wagonów.. są luzy i dlatego szarpie.. dlatego na takich pojazdach najczęściej ruszą się delikatnie przychamowanym i po zadaniu P się luzuje.. efekt na w/w filmie przesadzony.
Druga sprawa.
Przy wejściu na równoległą jak jednostka jest dobrze podkręcone to będzie delikatne szarpnięcie ale... w większości przypadków tak nie jest.. jest po prostu płynne (jak na jednostkę) przejście. Hamowanie tak samo... może powyżej 0.2 atm będzie taki efekt albo przy nagłym ale to również nie będziesz tzw walić głową w szybę XD
Efekt super ale... ruch kamery powinien być delikatniejszy bo te efekty są w realu delikatniejsze.
Kolejna sprawa błagam was... dlaczego te jednostki tak tragicznie w maszynie hamują.. jest zasada, że każda jednostka z każdej kabiny hamuje inaczej...
Niektóre są bardzo dobrze wyregulowane i potrafią się zatrzymać z prędkości 110 km/h w około 420 metrów dając w cylindry 0.15.. są też czołgi co i w 900 metrów mają problem się zatrzymać przy hamowaniu 0.2 atm no ale to są raczej mało spotykane kwiatki.. no najczęściej z mojego doświadczenie to jednostka z hamowaniem 0.15 atm zatrzyma się w około 450-550 metrów... a w maszynie to leci jak czołg i prędkość nie spada..
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej