Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Całkowo v2.0 - testy przejezdności.
EP08_015:
Miłosz to znaczy że scenariusz nie będzie przejezdny do czasu naprawienia tych wagonów lub podmiany na inne. Stare platformy z kontenerami chyba dobrze hamują.
Piotr93:
Manewrowa2, po przyprowadzeniu i oblocie składu kontenerów Innofreight, zamiast zezwolenia na manewry na semaforze "P", dostajemy Ms2 na semaforze "O" gdzie stoi skład kontenerów, również głowica jest przestawiona z przodu na kontenery, po przestawieniu ręcznie zwrotnicy i semafora udaje się dojechać do Tm32 gdzie można wykonać dalszą pracę.
Misja kończy się po przyprowadzeniu składu węglarek z zakładu napraw taboru, ponieważ EN76 nie wjechał w stację końcową, oraz po jego wjeździe nie wyjechał skład kontenerowy, który powinniśmy go odstawić. Również EN57 mimo podania semafora nie odjechał ze stacji. Misja nie przejezdna.
EP08_015:
Osoba jar dzien przejezdny.
OSOBA WIL DZIEN1 przejezdny.
OSOBA WIL DZIEN2 przejezdny.
Irek_Wd:
Taka uwaga ode mnie - trzeba odseparować sygnał Rp11 od Rp14.
Szarak:
calkowo_v2_kopalniaa przejezdny.
Uwaga: W momencie przełożenia się rozjazdu nr 104 wykolejnica za przejazdem zamyka się. Obszedłem to co prawda wciskając Tab i ręcznie ją zdejmując, ale nie wiem czy traktować to jako błąd. Na wszelki wypadek poprawiłem opis żeby był czytelniejszy i żeby nikt się nie nadział na wykolejnicę.
Nie zauważyłem zamkniętej wykolejnicy za przejazdem na kopalni. Przejadę jeszcze raz w celu sprawdzenia czy to błąd w eventach czy mojej nieuważności.
1. Dodać informację o kanale R3 w Janiszewie w ramach walki z powszechnym zgłupieniem. Niby każdy wie, że suszarki nie można wrzucać do wanny z wodą, ale lepiej niech to będzie gdzieś ujęte...
2. Usunąć przystanki osobowe ze wszystkich rozkładów jazdy pociągów towarowych.
3. Zmienić polecenia na radiu, bo krzyknięte w eter: "zatrzymaj się" dla manewrów może być źle odebrane przez wirtualne pociągi ;-) Można na przykład uściślić: "tamara w Orzechowie zatrzymaj się" i już wiadomo o co chodzi.
4. Na Kopalni na semaforach zmienić tabliczki na [nazwa semafora]/m - przecież na wszystkich podają się sygnały Ms2.
5. Dodać napędy rozjazdów sterowanych przez nastawnię na Kopalni, bo to śmiesznie wygląda jak bambuły się same z siebie przerzucają.
Po powtórnym przejechaniu wyedytuję post.
Poprawiona treść opisu scenariusza:
--- Cytuj ---Prowadzimy próżny pociąg towarowy TMS 552141 Janiszew Towarowy - Orzechowo Kopalnia i ładowny powrotny TMS 552142 Orzechowo Kopalnia - Janiszew Towarowy.
Startujemy na torze postojowym, skąd po podaniu tarczy Tm5 manewrujemy do semafora I2, po podaniu na nim sygnału Ms2 jedziemy za Tm1 i stamtąd na nasz skład. Po próbie hamulca naciskamy SHIFT+1 i czekamy na podanie semafora. Po dotarciu na stację przy kopalni czekamy na podanie sygnału manewrowego. Wyjeżdżamy na przejazd (wykolejnica będzie zamknięta!) i ręcznie (SHIFT+T) przestawiamy rozjazd za nami, aby wjechać na wolny tor. Jedziemy na drugą część stacji i czekamy na podanie sygnału Ms2 na semaforze C. Następnie wyjeżdżamy za ostatni rozjazd i czekamy na jego przełożenie, i ręcznie przestawiamy go, aby podjechać do ładownego składu. Po próbie hamulca naciskamy SHIFT+1 i po podaniu „Sz” na semaforze B - jedziemy do Janiszewa Towarowego.
--- Koniec cytatu ---
calkowo_v2_eszelona przejezdny
calkowo_v2_zdawczyab_pus nie wiem, kto testował ten scenariusz, ale scenariusz owszem jest przejezdny, tylko zgodnie z opisem powinniśmy zabrać puste wagony z sąsiedniego toru z bocznicy Jednostki Wojskowej. Obleciałem całą JW i żadnych pustych wagonów tam nigdzie nie ma.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej