Hyde Park > Bieżące kolejowe

 Hybrydy Newagu dla IC

(1/5) > >>

koszowy:
Taka ciekawostka się szykuje: https://kolejowyportal.pl/newag-dostarczy-pkp-intercity-hybrydowe-zespoly-trakcyjne/

--- Cytuj ---PKP Intercity rozstrzygnęło przetargu na zakup 35 nowych dwunapędowych zespołów trakcyjnych (HZT). Za dostawę pojazdów odpowiadać będzie Newag, który jako jedyny podmiot złożył ofertę w postępowaniu. To pierwsze takie pojazdy w taborze przewoźnika.
--- Koniec cytatu ---
Abstrahując od tego skandalu z Newagiem i pomijając fakt, że sama jednostka wygląda jak impuls, to będzie to pierwsza polska jednostka z przedziałem silnikowym, zaś raczej będzie to druga na naszych torach po GTW od DB Regio odwiedzających niegdyś Szczecin.
Jak sądzicie, czy poza wykorzystaniem na dotychczasowych odcinkach po których poruszają się TLK/IC z użyciem składów wagonowych lub szt, byłaby szansa na uruchomienie w przyszłości jakichś nowych relacji? Mam wrażenie, że one będą dedykowane głównie na Podsudecką w zamian za SN84 i na pewno pojawią się także w Lubuskim. Zresztą, zobaczymy jak to będzie.


PS. pozazdrościli chyba ilości zachpomowi :P

jakisrandomowynoob:
Mnie najbardziej nurtuje, czy człon a'la GTW będzie przechodni, czy wracamy do czasów EW53 z praktycznie podzieloną jednostką.

koszowy:
Ciekawe spostrzeżenie. Też mnie to ciekawi, w jaki sposób rozwiążą tą kwestię. A z ciekawości, jak wyglądają takie przejścia w GTW?

jakisrandomowynoob:
Z tego co patrzę po internetach to GTW mają ten człon przechodni, ale specjalnie szerokie to to przejście nie jest.

jakubg1:
Raczej muszą zrobić przejście, bo inaczej jak drużyna konduktorska miałaby chodzić po składzie?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod