Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Odbicia blachy i nie tylko na lokach

(1/2) > >>

Czapajew Animations:
Joł siemson

Jeżeli ten wątek nie pasuje tu, to proszę go przesunąć gdzie indziej.

Wiem, że wykonanie nie najlepsze, ale miałbym propozycję dodania realistycznych odbić na lokomotywach do symulatora. One byłyby intensywne, zależnie od powiechrzni. W mojej subiektywnej opinii one dodają i dodałyby realistyczniści do niegrzeszącego swą grafiką symka. Ofc to coś wymaga sporo dopracowania oraz mam nadzieje, że rozwiniecie jakoś fajnie ten pomysł by być może mógł on nawet oficjalnie zawitać do gry.

Ja wykonałem to wyłącznie przy wykorzystaniu już istniejącej normalmapy odpowiadającej za odbicia w szybach.

A co najwaniejsze, napiszcie tu, co o tym sądzicie.

Screeny umieściłem na google drive z powodu komplikacji: https://drive.google.com/drive/folders/1JkBxCGfTOC6ogDK7qy66-I3-voust3yY?usp=sharing

matek123:
Screeny najlepiej dodawać jako załącznik, limit na plik 1500KB.

jakubg1:
Myślę, że grafika w MaSzynie ma nieco więcej problemów niż tylko brak odbić na lokomotywach.

Czapajew Animations:
No oczywiście, że ma wiele problemów, ale trzeba podejmować kolejne kroki, by miała ich coraz mniej.

szogun:
Tylko że wykonanie reflectionmapy wymaga trochę więcej niż zapaćkania całego układu, że nawet guma odbija.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod