Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Problem z addonem do Blendera (import pliku .t3d)

<< < (2/3) > >>

Sawi:
Potwierdzam w obecnej postaci nie da się tego zaimportować. Bananek posiada parametr p1 i podobnie też jest z kabiną akm.
EDIT:
Wystarczy zamienić p1 na 1 zapisać i zaimpotuje wówczas poprawnie. Zatem wygląda na to że póki co na to poprawki jeszcze oficjalnej nie ma, ale fakt była o tym mowa.

dinsx7:
Po zmianie tego wyrzuca kolejny błąd (Pokazany na pierwszym załączniku). Jedyne "p1" jakie znalazłem w obu plikach jest w pliku cab_km.t3d, zmieniłem zawartość tych parametrów (Pokazane na drugim załączniku) a jednak nadal dostaje inny błąd o którym wspomniałem wcześniej. Może ja coś źle robię i wpisuje tam gdzie nie trzeba.. Ścieżka pliku w którym znalazłem te parametry "p1": C:\Users\Jakub\Documents\maszyna\dynamic\pkp\en57km_v1\cab\cab_km.t3d. Proszę o dalszą pomoc.. Ewentualnie napisanie gdzie szukać tych parametrów jeśli robię coś źle..

Sawi:
Prawie dobrze, ale należy usunać p1 wraz z nawiasami i zastąpić 1, to samo trzeba zrobić z kabiną akm. Proszę poniżej masz gotowce. Ja używam do tego zazwyczaj programu Notepad++ polecam.

dinsx7:
Zaimportowało :) Dziękuje za pomoc.

dinsx7:
Teraz niestety jest problem z eksportem. Gdy przerzuciłem już parę rzeczy z kabiny AKM do ed72 wystąpiło kilka błędów. Niektórych tekstur tak jakby nie wczytało (zrobiły się różowe) (załącznik 1)  i tekstura rsg jest zepsuta (załącznik 2) Jak to naprawić?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod