Ja tam nie potrafię zrozumieć, po co ktoś wprowadził zderzanie się samochodów, zwłaszcza z możliwością wzajemnego wjeżdżania aż do 100% pokrycia się modeli. Ale może jest w tym jakiś sens, którego nie dostrzegam. Lokomotywownia nie ma tekstury, bo zamapowałem ją zdjęciem z drona, które ma 2MB jako DDS i podobno było zbyt duże, żeby je do paczki dorzucać (
textures/linia61/czewa1.dds). Kiedyś modele bez tekstury dostawały jednolity kolor, ustawiony w modelu — widocznie różowy jest ładniejszy. Ogólnie to mapowanie było testem kolorowania brył CityGML zdjęciami z powietrza i niezbyt się ten test udał. Jednym z problemów jest mapowanie prostokąta obszarem trapezowym tekstury, które nie wygląda zbyt dobrze i wymagałoby przeliczenia tekstury po opracowaniu siatki mapowania. Innymi słowy, potrzebny jest bardziej zaawansowany proces. Te mosty bez tekstury to się ciągną już dosyć długo, ja po prostu nie wiem, jaką teksturę należy użyć. Ogólnie wyjazd na północ z Częstochowy jest mocno niedokończony, więc jakiekolwiek drobne poprawki jakościowo niewiele zmienią. Ale już rozstaw torów tam poprawiłem, sieć trakcyjna też jest przejezdna. W scenariuszu "osobowy2" do Częstochowy Osobowej jadą dwa EZT, jeden z Ozimka, drugi z Lublińca. Skład po rozkładzie 5514 powinien chyba odmanewrować, bo potem tylko jeden (5513) wyjeżdżał do Lublińca. Ewentualnie może pojechać o 7:40 do Katowic przez Łazy, ale z Katowic też coś przyjeżdża... Nie pamiętam, jak jest w obecnej wersji (gdzie na pewno jest więcej sieci trakcyjnej w Częstochowie Osobowej), ale być może zrobiłem już wrzucanie pociągów na tor 15, a może też 11, jeśli tor 19 jest zajęty.