Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Problem z zaimportowaniem tekstur do modelu w Blenderze
(1/1)
dinsx7:
Witam, dzisiaj przychodzę z problemem odnośnie braku tekstur po zaimportowaniu modelu .e3d w Blenderze. Po zaimportowaniu modelu en57 2000 pudło nie miało tekstur (pokazane w zalaczniku). Nie znam się zbytnio na modelowaniu wiec byłbym wdzięczny jakby ktoś mógł mi wytłumaczyć jak zaimportować teksturę (np. en57-2009) do tego modelu.
Piotr93:
Odsyłam do instrukcji: https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vTM1VqkU5V8RRqVu_v24j8MjG7PAmqeUfdLFblA7vP9kl0rveH0oYvMvn4w9xS_ws5NmzR2g68a4BXJ/pub
Taka podpowiedź, u góry zakładka (shading/wybierasz zakładkę [EU07 Tools]/Replace Material) szukasz teksture w katalogu symulatora i klikasz środkową kulę u góry po prawej stronie, Vievport Shading.
dinsx7:
Wielkie dzięki! Ratujesz mi życie :)
Nawigacja
Idź do wersji pełnej