Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Aktualny stan renderera
ekicam2:
Hej wszystkim,
jestem tu nowy i chciałbym zaznaczyć swoją chęć do pomocy z renderingiem maszyny.
Pobrałem builda i złapałem kilka klatek render dociem.
Widzę że rendering nie jest w najlepszym stanie:
1. brakuje cullingu- renderowane są obiekty poza ekranem
2. w 3 passie jest robiona jakaś dziwna kopia ramki (jeszcze nie odkryłem po co to się tu znajduje :>)
3. w passie dla cieni ręcznie discardowane są fragmenty co uniemożliwia GPU earlyZ!
4. markery są nieczytelne- mają wpisane absolutne ścieżki do plików zamiast opisywać co się w nich dzieje, oraz ShadowPass jest z jakiegoś powodu nazwany ColourPassem
5. Nigdzie nie jest używany instancing.
Poprawienie niektórych z tych rzeczy znacznie mogłoby poprawić czas renderowania na słabszym sprzęcie.
Stąd moje pytanie, gdzie znajdują się aktualne źródła do symulatora, linki w wątku "Zrodla symulatora" wyglądają na dawno nie aktualizowane, najświeższe submity sprzed pół roku, reszta po kilka lat wstecz.
Pozdrawiam!
Balaclava:
https://github.com/eu07/maszyna
To jest główna gałąź. I masz rację, ostatnie commity są sprzed pół roku bo aktualnie nie ma nikogo komu by się chciało coś poprogramować.
ekicam2:
Tylko z tego co widzę fork np. Milka wyprzedza repo o niebotyczne ilości commitów.
Mam w takim razie rozumieć że najnowsze exeki w paczce są bez jego zmian?
Jest ktoś kto odpowiada później za domergowanie tego do głównego repo?
Czy jest podobne repozytorium dla assetów, jakiś svn?
Hirek:
Najnowsze exeki z paczki są stąd. Z tego co mi wiadomo to są one kompilowane z gałęzi sim na githubie milka.
matek123:
--- Cytat: ekicam2 w 25 Grudnia 2022, 16:13:08 ---Czy jest podobne repozytorium dla assetów, jakiś svn?
--- Koniec cytatu ---
Jeżeli masz na myśli modele, tekstury, pojazdy, scenerie itp, to jest tu: https://eu07.pl/svn/pctga/. Dane do logowania jak na forum.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej