Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
[HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
barman_2000:
--- Cytat: Toprus w 15 Marca 2024, 20:34:21 ---
Jasielska lokomotywownia miała epizody z różnymi lokomotywami, lecz na przełomie wieków SU45 faktycznie tam stacjonowały (w szczytowym okresie chyba w liczbie całych dwóch sztuk) do obsługi pociągów pospiesznych . Jak by nie patrzeć, mają one ogrzewanie składu, a poza sezonem grzewczym puszczenie rumuna na takim składzie by było grzechem. Z tego co wiem, to SU45/46 jak i ST44 mają zakaz wyłącznie na linii 107 (ewentualnie ostatnim kawałku 108). Daliśmy je jako urozmaicenie, aby każdy scenariusz nie był z tą samą lokomotywą.
--- Koniec cytatu ---
Obecnie czyli na lata 2018 do dziś bo takie informacje mam, zakaz jest dokładnie taki: na linii 108 od km 0,585 do 46,589 zakaz ET22 i niemodernizowanych ET21; od km 30,267 do 161,074 zakaz SU45, BR231, BR232, SM48, TEM2; od km 0,585 do km 161,074 zakaz stosowania ST44.
Na całej linii 107 jest zakaz stosowania tych lokomotyw.
Nie wiem jednak jak to było w czasach na które stylizowana jest sceneria.
Jaco:
--- Cytat: Toprus w 15 Marca 2024, 20:34:21 ---Jak by nie patrzeć, mają one ogrzewanie składu, a poza sezonem grzewczym puszczenie rumuna na takim składzie by było grzechem.
--- Koniec cytatu ---
Zapomniałeś o fakcie eksploatacji przez PKP wagonów ogrzewczych typu 1C serii Zhx z kotłem, które nazywano "parniki". Co ciekawe najdłużej w służbie czynnej były właśnie w Bieszczadach (do 1988) i jeździły poza sezonem właśnie z ST43.
Toprus:
Niby tak, lecz sceneria jest robiona na stan o dekadę lat do przodu względem wycofania wagonów grzewczych, dlatego potrzeba było zwyklejszych lokomotyw. Zakładam, że mogły się zdarzać pojedyncze przypadki, gdzie puszczano Rumuna, a z nim jakąś SU42 jako grzałkę.
Przy okazji chciałem przeprosić za błąd - chodziło mi o jazdę w trakcie sezonu grzewczego, nie poza nim.
mareczek:
--- Cytat: Jaco w 20 Marca 2024, 20:45:56 ---Zapomniałeś o fakcie eksploatacji przez PKP wagonów ogrzewczych typu 1C serii Zhx z kotłem, które nazywano "parniki". Co ciekawe najdłużej w służbie czynnej były właśnie w Bieszczadach (do 1988) i jeździły poza sezonem właśnie z ST43.
--- Koniec cytatu ---
Grzewcze w Bieszczadach jeździły jeszcze w zimę 1993/1994, z SM42.
Zdjęcie Grzegorza Nycza.
https://wrphoto.eu/details.php?image_id=53679
Jaco:
Tak, masz rację! Zdjęcie Grzesia gdzieś mi umknęło, ale ono przywołało mi w sumie w pamięci temat wagonów 1C.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej