Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Pomoc z Ekranem zewnętrznym EN57AL

<< < (2/2)

Dew105:
bo aby sprecyzować swoje pytanie, chodzi mi o wyciągniecie tego ekranu (Patrz SS) na inny monitor

Stele:
Nie mogę znaleźć dokumentacji do tego. :/

--- Kod: --- else if (token == "python.viewport")
{
Parser.getTokens(8, false);

pythonviewport_config conf;
Parser >> conf.surface >> conf.monitor;
Parser >> conf.size.x >> conf.size.y;
Parser >> conf.offset.x >> conf.offset.y;
Parser >> conf.scale.x >> conf.scale.y;

python_viewports.push_back(conf);
}
--- Koniec kodu ---
Surface to skrypt/model na który on trafia, monitor to id ekranu w systemie. Reszta oczywista. Wszystko w jednym wersie jako parametry python.viewport. Jakbyś chciał więcej ekraników, to powielasz wpis.
 Youby chyba tego używa w domu, to pewnie ma konfig, tylko musi do tego domu dotrzeć.

youBy:
Tutaj trzeba doprecyzować parę rzeczy - co dokładnie ma być osiągnięte i jakim nakładem sił/środków.
Na przykład opóźnienia 10 ms nikt nie zagwarantuje, bo przy 60 FPS klatka renderuje się 17 ms, więc potrzebne są monitory oferujące min. 100 Hz. Inna rzecz, że ekrany diagnostyczne odświeżają się z częstotliwością 2 Hz (czyli 500 ms). Wątpliwości są jeszcze w zakresie interakcji - najpierw wspominałeś o komputerze, co sugeruje jeszcze przesyłanie czegoś do symulatora. Wszystkie "moje" ALki mają ekrany niemacane, z przyciskami, więc to by było o tyle łatwiej.

Ja osobiście używam rozwiązania z zapisem wygenerowanego przez python obrazka do pliku na ramdisk i asynchronicznym odczytem tego przez autorski program, który wczytuje to bez ramek i wyświetla. Plusem tego rozwiązania jest możliwość wygaszania ekranów bądź wczytywania innego obrazka na czas ładowania.

Przy okazji - byłem w niedzielę na targach u Was, to była dobra okazja żeby ten temat przegadać.

Milek7:

--- Kod: ---python.displaywindows yes // włącznik funkcji
python.viewport dynamic/pkp/e186_v2/traxx_renderer Generic_PnP_Monitor:1024,1080 1024 600 0.12 0.18 1.81 2.4 // konfiguracja ekranu, dostępne nazwy monitora są w logu przy uruchamianiu, dalej wielkość okna, offset, skala tekstury

// optymalne ustawienia zależą od sterownika opengl i fazy księżyca
//python.sharectx no // wyłączenie współdzielenia kontekstu gl z głównym oknem
//python.vsync no // wyłączenie vsync w oknach dodatkowych
//python.fpslimit 5 // jeżeli vsync=no to ustawić limit tutaj
//python.threadedupload no // wyłączenie wysyłania tekstury na główny kontekst na dodatkowym wątku
//python.uploadmain no // wyłączenie wysyłania tekstury na główny kontekst jeżeli nie potrzeba mieć ekranu w oknie symulacji, można zastosować jeżeli sharectx=no

--- Koniec kodu ---

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod