Symulator EU07 (i nie tylko) > Infrastruktura kolejowa
Pytania o wskaźnikach, sygnałach kolejowych i pociągowych, rozkładzie jazdy itp.
Jaco:
Wówczas wszystkie ST44 naprawiano (REV i NG) tylko w ZNTK Bydgoszcz.
FrozenBokytYT:
1) elektryfikacja LHS jest ważna również dla tego, żeby puścić łotewskie jednostki ER2T (screen w załączniku), żeby można przewozić pasażerów na tych liniach szerokotorowych. Elektryfikacja powinna być o 3 kV DC, ale nie o 25 kV AC, bo polskie elektrowozy i EZT nie są przyjazne dla prądu przemiennego.
2) jakie pociągi w maszynie mogą jechać na 1,5 kV DC oraz 25 kV w sieci trakcyjnej?
3) Dlaczego w teszt_25kv prąd w trakcji wynosi 25 kV DC? A powinno być 25 kV AC
matek123:
LHS nie była projektowana dla ruchu pasażerskiego. Kiedyś ruch były pociągi z ciężarówkami prowadzące wagon osobowy dla kierowców samochodów. Są modele lokomotyw wielosystemowych, ale maszyna nie ma fizyki wielosystemowych. Na scenerii teszt_25kv prąd jest stały, bo maszyna nie obsługuje prądu zmiennego.
--- Cytuj ---polskie elektrowozy i EZT nie są przyjazne dla prądu przemiennego
--- Koniec cytatu ---
Podstawowy problem to brak polskich elektrowozów, które miałyby wózki szerokotorowe. O EZT się nie martwię, bo LHS skupia się na przewozie towarów.
Jaco:
--- Cytat: FrozenBokytYT w 11 Października 2022, 17:07:09 ---1) elektryfikacja LHS jest ważna również dla tego, żeby puścić łotewskie jednostki ER2T (screen w załączniku), żeby można przewozić pasażerów na tych liniach szerokotorowych. Elektryfikacja powinna być o 3 kV DC
--- Koniec cytatu ---
Kilka uwag, bo widzę, że nie znasz polskiego rynku przewozów:
1. linia LHS jest jednotorowa i dedykowana dla ruchu towarowego, co oznacza, że dla pociągów pasażerskich nie ma tam miejsca,
2. żeby ruch pasażerski miał sens, to pomiędzy i tak słabo atrakcyjnymi pasażersko miejscowościami musiało by być co najmniej kilka jak nie więcej par pociągów na dobę, ale problemem jest to, co napisałem w pkt. 1,
3. taboru na polskie tory nie wprowadza się tylko dlatego, że mają odpowiednią szerokość toru i napięcie zasilania (obecnie konieczne jest zdobycie "Zezwolenia na wprowadzenie pojazdu do obrotu") - ezt ER2T na pewno nie mają odpowiedniej skrajni, a zezwolenie to temat nieosiągalny...
Poza tym wolałbym polski nowoczesny tabor pasażerski na szeroki tor niż stare posowieckie ER2T...
FrozenBokytYT:
Dobra, przechodzimy do pytania o sygnałach.
W jakim roku stare SBL-ki zostało wycofane i zostało dodane nowe (istniejących do dziś) SBL-ki?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej