Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Stoi na stacji lokomotywa... i nie chce ruszyć :/
guest1206:
Z pierwszego screena wynika, że tekstura trawy jest za słaba (chyba, że tylko na zdjęciu to tak wyglada). Jeśli robisz trasę w 3ds zwiększ parametr UVW map terenu, bo inaczej po wypuszczeniu trasy ludzie będą się czepiać, że tekstura trawy jest słaba/lipna itp. (sam tego doświadczyłem) :)
Kipek von Chojna:
--- Cytat: "Paweł-1987" ---Z pierwszego screena wynika, że tekstura trawy jest za słaba (chyba, że tylko na zdjęciu to tak wyglada). Jeśli robisz trasę w 3ds zwiększ parametr UVW map terenu, bo inaczej po wypuszczeniu trasy ludzie będą się czepiać, że tekstura trawy jest słaba/lipna itp. (sam tego doświadczyłem) :)
--- Koniec cytatu ---
A jak to zrobić ;) ?? Gdzie ?? ;p Ja jestem zielony ale się uczę ;)
Piotrek:
--- Cytat: "Kipek von Chojna" ---
--- Cytat: "Paweł-1987" ---Z pierwszego screena wynika, że tekstura trawy jest za słaba (chyba, że tylko na zdjęciu to tak wyglada). Jeśli robisz trasę w 3ds zwiększ parametr UVW map terenu, bo inaczej po wypuszczeniu trasy ludzie będą się czepiać, że tekstura trawy jest słaba/lipna itp. (sam tego doświadczyłem) :)
--- Koniec cytatu ---
A jak to zrobić ;) ?? Gdzie ?? ;p Ja jestem zielony ale się uczę ;)
--- Koniec cytatu ---
Zaznaczasz Plane'a z trawą. Przechodzisz na zakładkę Modify i z listy wybierasz UVWMap. W polu na dole wpisujesz kolejne wartości powtarzania się tekstury w kierunkach X, Y i Z. Ja np. robię tak, że wpisuję tam wartości wymiarów w metrach obiektu z trawą i wtedy na każdy 1m kwadratowy mam dokładnie raz położoną teksturę trawy.
Mam nadzieję, że dobrze wytłumaczyłem ;)
youBy: