Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Nanoszenie tekstur na modele w blenderze

(1/1)

Kolej_Tymek:
Witam
Coś tam ostatnimi czasy robiłem w blenderze i naszła mnie myśl żeby może ulepszyć niektóre kabiny (201Em, SA134). W tym miejscu napotkałem problem z nanoszeniem tekstur na model w blenderze, nigdy nie było mi to potrzebne tak więc nie uczyłem się tego. Teraz gdy szukam poradników na YT są poradniki albo na starych wersjach i nic one nie wnoszą albo są to po prostu instrukcje jak tak ową teksturę stworzyć.
Pozdrawiam

Hirek:
Jeśli chcesz modyfikować tekstury modelu to najlepiej otwórz sobie w na przykład gimpie teksture tga danego elementu i przeklejaj ręcznie. W blenderze robisz model i siatkę uv, nie teksturę.

Celuś:
Nowa, pełnoprawna kabina do pes jest na ukończeniu.

Stele:
Material properties. Wyciepać stare materiały, bo t3d obsługuje tylko jeden na mesh. Dodać materiał, nazwać go z sensem. W zakładce object properties>t3d submodel properties ustawić opcje. Wejść w shader editor, masz tam zakładkę pluginu [eu07] material tools. Nim linkujesz teksturę/materiał z paczki maszyny, to skrypt zbuduje sobie poprawne powiązania do eksportu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod