Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Projekt Podlasie '05
JAN21:
533MB za 40km to jest, bardzo dobry wynik. Bieszczadzki Zagórz waży koło 200-300MB, a obejmuje w najlepszej opcji z 10km, także wynik bardzo spoko. Jeżeli ilością detalu Tobie odpowiada, to tak musi zostać :)
Toprus:
Teren podlasia jest raczej mniej urozmaicony od podkarpackiego, więc trójkąty dużo łatwiej oszczędzić na w pełni płaskich pola. Pewnie stąd wynika lepsza wydajność.
Celuś:
Wskrzeszasz wiarę w zranionym serduszku. Wygląda to bardzo ładnie i czysto, życzę pokładów wytrwałości w pracach.
Sm 42 driver:
Trzeba znowu odkurzyć wątek :) W ostatnim czasie wykonałem korektę niwelet na linii 55, w Siedlcach i na okolicznych bocznicach. Jak widać na załączonych screenach, tory były nieco zagłębione w teren. Zebrałem więc punkty z terenu w symulatorze i dokonałem korekty profili pionowych.
W zakresie niwelety linii 55:
- maksymalna korekta wysokości załomu w górę wynosiła 0,778 m,
- minimalna korekta wysokości załomu w górę wynosiła 0,012 m,
- maksymalna korekta wysokości załomu w dół wynosiła -0,112 m,
- minimalna korekta wysokości załomu w dół wynosiła -0,033 m.
Dodatkowo, oprócz niwelety linii 55, zostały skorygowane niwelety linii 2 oraz 31 (tor 1C, 2C). Oprócz tego korekty objęły 13 niwelet bocznic o łącznej długości 12,7 km.
Niżej załączam screeny z efektów prac:
55_korekta – profil linii 55 istniejący i skorygowany
2_korekta – profil linii 2 istniejący i skorygowany
1_przed, 1_po – łącznica 520, widok od strony Ujrzanowa, przed i po korekcie profilu
2_przed, 2_po – wjazd do Siedlec od strony Sokołowa przed i po korekcie profilu
3_przed, 3_po – stacja Podnieśno, widok w kierunku Sokołowa, przed i po korekcie profilu
Nawigacja
Idź do wersji pełnej