Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Tworzenie płaszczyzn w 3ds

<< < (2/2)

faelern:

--- Cytat: Stele w 10 Maja 2022, 21:32:54 ---Jaki plik zapiąłeś?
--- Koniec cytatu ---
grassdarkgreen1.dds

Ps. w tej konsoli przy uruchamianiu maszyny udało mi się zauważyć "failed to load..." i tutaj ten krzaczek z liter i cyfr, co było do przewidzenia ale może to jakaś wskazówka.

Stele:
No zalogowało, bo nie ma takiego pliku. :P Możesz w notatniku podmienić tą frazę na nazwę materiału, to wyświetli, bo uv wyeksportowało poprawnie. Pierwszy raz słyszę o takim błędzie. Max pewnie trzyma materiał/bitmapę pod takim adresem i dopiero przy eksporcie podstawia tam ludzką nazwę, a tu z jakiegoś powodu nie umiał. Spróbuj w nowym pliku jeszcze raz zdefiniować materiał i wyeksportować kawałek terenu. Może to jednorazowo coś mu się pogubiło w pliku.

JAN21:
Odezwij się do mnie na priv to podeślę Ci najnowsze skrypty które modyfikowałem na bieżąco pod swoje potrzeby i zgodność z najnowszym 3DS Maxem :)

matek123:
Jan, tylko on działa w dość wiekowym, bo 2010.

faelern:
Okej, udało się ogarnąć - prawdopodobnie broiły stare skrypty i jeszcze starszy 3ds. Ściągnąłem maxa 2018, skrypty od Jana i bangla. Dziękuję za pomoc!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod