Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Wygładzanie w Blenderze

(1/1)

jakisrandomowynoob:
Cześć,
Ostatnio próbuję przenieść rozkłady jazdy do EN57 SPOT, a do tego przydałaby się ta kieszonka, która jak na razie jest tylko w formie tekstury 2D. No i tu pojawia się mój problem - modelarz ze mnie żaden, a chciałbym aby górna krawędź tej kieszeni nie była taka kanciata. Próbowałem użyć bevel verticles, chociaż wyglądało to dobrze, to wtedy kieszonka zajmowała połowę pliku kabiny. Załączam zdjęcie jak to wygląda w chwili obecnej (teksturę się ogarnie lepszą jak ogarnę model kieszonki)

Miłosz Dorsz:

--- Cytat: jakisrandomowynoob w 22 Marca 2022, 20:02:14 ---Próbowałem użyć bevel verticles, chociaż wyglądało to dobrze, to wtedy kieszonka zajmowała połowę pliku kabiny.

--- Koniec cytatu ---
Bo pewnie miałeś wpisaną jakąś nieziemską wartość. 1-2 powinno spokojnie wystarczyć.

Balaclava:
Zaznacz cały ten łuk poza dwoma ostatnimi vertexami i odpal tego bevela jeszcze raz, ale tak jak Pan Ryba pisze, daj jedną iteracje. Te trójkąty które przy okazji powstaną przesuń edge slidem (2x G) żeby niepotrzebnie geometrii nie dokładać.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod