Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Jak spoić siatkę?

(1/2) > >>

Mivha171:
Pytanie mam. Jak spoić texturę (siatkę) ? W Blenderze.

Balaclava:
Co masz na myśli pod pojęciem "spojenie"?

Mivha171:
Chodzi mi o to żeby połączyć textury dachu,ścian itp w całość.

Stele:
W sensie masz model korzystający w wielu tekstur i chciałbyś to przerobić na jeden atlas?
Dodajesz wszystkim obiektom źródłowym drugi materiał ze swoją teksturą docelową. Obecnie pustą, tylko z ustawioną rozdzielczością jaką planujesz.
Wszystkim obiektom źródłowym dodajesz drugi kanał uv. Przemapowujesz, lub jak mapowanie jest ok, tylko przepakowujesz wszystko w nienakładające się wyspy w przestrzeni uv 0-1. Ustawiasz kanał źródłowy jako rendered. Kanał docelowy jako active.
Puszczasz render to texture diffuse, color only. Pójdzie szybciej, jak zredukujesz ilość obiektów w tym momencie. Po wypaleniu tekstury możesz sobie wczytać backup rozdzielony.
Powstałą teksturę zapinasz w materiał docelowy. Materiały i uv źródłowe możesz skasować.

Mivha171:
Dziękuje.

Jest na to jakiś poradnik?

Unikaj pisania postu pod swoim postem. Użyj opcji modyfikuj.
Matek123

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod