Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Granice używalności parametrów w T3D

(1/2) > >>

Balaclava:
Dobry,
ponieważ rodzi mi się w głowie koncept na import i eksport parametryzowanych includów z blendera, składam prośbe o przybliżenie mi wszelkich możliwych przypadków użycia ich w plikach T3D. Domyślam się że na pewno parametryzowaniu podlega nazwa parenta i 4 kolumna transforma. Ale czy coś jeszcze?

matek123:
Z tego co widziałem, to też nazwy tekstur. Polecam zobaczyć kabiny byków ex marokańców.

--- Kod: ---Parent: bogie(p1)
Type: Mesh
Name: wozek(p1)
--- Koniec kodu ---
wynika, że parametry mogą być wszędzie. :)

DieselPower:
Tak naprawdę to chyba wszystko można sparametryzować. No może poza NumVerts i listą trójkątów.

Balaclava:
To że można wszystko, to niewątpliwie prawda. Ale tak biorąc pod uwagę to co ma sens być parametryzowane, to chyba tylko ten parent, tekstura, transform, i moze jeszcze opacity?

Stele:
Nazwa. Przekątna transforma dla prostej rotacji.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod