Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator
Granice używalności parametrów w T3D
Balaclava:
Dobry,
ponieważ rodzi mi się w głowie koncept na import i eksport parametryzowanych includów z blendera, składam prośbe o przybliżenie mi wszelkich możliwych przypadków użycia ich w plikach T3D. Domyślam się że na pewno parametryzowaniu podlega nazwa parenta i 4 kolumna transforma. Ale czy coś jeszcze?
matek123:
Z tego co widziałem, to też nazwy tekstur. Polecam zobaczyć kabiny byków ex marokańców.
--- Kod: ---Parent: bogie(p1)
Type: Mesh
Name: wozek(p1)
--- Koniec kodu ---
wynika, że parametry mogą być wszędzie. :)
DieselPower:
Tak naprawdę to chyba wszystko można sparametryzować. No może poza NumVerts i listą trójkątów.
Balaclava:
To że można wszystko, to niewątpliwie prawda. Ale tak biorąc pod uwagę to co ma sens być parametryzowane, to chyba tylko ten parent, tekstura, transform, i moze jeszcze opacity?
Stele:
Nazwa. Przekątna transforma dla prostej rotacji.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej