Symulator EU07 (i nie tylko) > Wydział zamówień
Pilnie potrzebne materiały z linii kolejowych
JAN21:
Z racji zbliżającej się wielkimi krokami hucznej modernizacji i elektryfikacji linii kolejowej nr 104 jako naczelny majster od scenerii realistycznych - Proszę wszystkich z tamtych okolic o jak najdokładniejsze udokumentowanie elementów infrastruktury z owej linii.. Nie ukrywam, że w naszych odległych planach znajduje się również i ta trasa, choć nie ważne jakby odległe te plany nie były, okazja na zdobycie materiałów może w ciągu najbliższych miesięcy przepaść niepowtarzalnie. Uprzedzając odpowiedzi typu - "Jak tak Ci śpieszno to jedź sam" - z Częstochowy jest dość duży kawał drogi, a druga sprawa, że ze względu na brak regularnych połączeń osobowych metoda wyjazdowa jest dość mocno utrudniona..
Toprus:
Podłączam się do tematu z prośbą o (jeśli to jeszcze nie nastąpiło) zebranie materiałów z linii 234 i 229 (na odcinku Stara Piła - Glincz). Aktualnie zaczyna się modernizacja. Nie jest to pewne (i raczej mniej prawdopodobne), ale otoczenie linii może się drastycznie zmienić. Na wszelki wypadek można wszystko udokumentować. Szczególnie prosiłbym o mosty (Rutki i Niestępowo). Jak zawsze mile widziane zdjęcia poglądowe okolic torów, stacji.
szyszka:
Dysponuję danymi dotyczącymi peronów w całej Polsce (wysokość, długość poszczególnych krawędzi peronowych, wysokość peronów, budowa peronu, dojścia, udogodnienia). Jest to plik pdf wydany przez PKP PLK z lat 2013/2014. Posiadam również plik swojego autorstwa dotyczący danych wysokości stacji, przystanków kolejowych, posterunków odgałęźnych, odstępowych oraz nazw skróconych umieszczanych na nastawniach. Jeśli komuś się przyda to dane udostępnię. Jak to wygląda proszę zobaczyć screeny w załącznikach.
//edit: Jak by pojawiły się jakieś uwagi to proszę o info na mm.
//edit1: Co do kilometrażu dotyczącego Warszawy Centralnej i Tunelu Średnicowego to wygląda to tak, że po pożarze i wyburzeniu dworca, nie zmieniono kiliometrażu. Nowy dworzec jest wybudowany w innym miejscu. Więc odległość na niektórych liniach nie będzie się zgadzać. W pliku z moimi danymi dane wysokości i kilometraż są podane w osi stacji, przystanku czy posterunku.
ST44-003:
Problem z linią 104 jest taki, że ciężko się na nią dostać bez samochodu. Dużo stacyjek jest oddalonych, część posiada drogi prywatne.
Nie powiem, ale bardzo późno się obudziliście ze zbieraniem materiału. Nie jestem pewien czy na dniach nie rozpoczyna się demontaż linii, gdzieś zasłyszałem taką informację z PeeLKi. Mamy tu kogoś z PeeLKi kto może potwierdzić?
mareczek:
Akurat do budynków można wszędzie dojechać. Co do rozpoczęcia prac - były póki co przetargi na budowę 4 podstacji, 3 poza budżetem, do dziś chyba nawet nie ma rozstrzygnięcia. Poza tym idą decyzje środowiskowe na różne odcinki, ale przetargów póki co nie ma. Jak PLK nie zablokuje za rok ruchu "bo tak", to spora szansa że i pojawia się pociągi turystyczne na tej trasie.
A dziś np. jechał pociąg roboczy ZUE z Sącza do Chabówki, ze stonką na czele.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej