Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Obsługa renderera ANGLE

<< < (2/4) > >>

Stele:
Dlaczego? Klikasz tam sobie latest na azurze/appvejurze i masz. Po prostu od czterech miesięcy nie było żadnych zmian. Ta gałązka jest lekko do tyłu niestety.

malacz91:
Nie widzę tam nigdzie "latest". Jak za pierwszym razem pobierałem, to bez problemu wszystko poszło. Teraz jak wchodzę w te linki, to inaczej to wygląda. Sorry, zielony w tym jestem :)

Stele:
Aj bo appvejur kasuje po miesiącu. Na azurze ciągle masz https://dev.azure.com/milek7/maszyna/_build/results?buildId=442&view=artifacts&pathAsName=false&type=publishedArtifacts

KibelAtomowy:
Chciałbym bardzo podziękować za tę instrukcję... ponieważ dzięki niej mogę grać na nocnych sceneriach na laptopie z Intel HD (lol na to hd) 4000.

Są smugi światła z lamp. Jedyne co, to noc wydaje się lekko jaśniejsza od nocy na innym rendererze... dało by się to jakoś jeszcze obejść? :) Nawet jak nie, to i tak wow. Mega dzięki!

Stele:
Tak, ta gałązka ma inne obliczenia gammy. Panowie posłuchali się dwóch rabinów i nie zgadzają się wzajemnie co do swoich rozwiązań, stąd rozbieżność. Bez zmian w kodzie i własnoręcznej kompilacji nie zmienisz.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod