Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić
Multiplayer w Symulatorze MaSzyna
tmj:
--- Cytat: Stele w 11 Stycznia 2021, 14:12:15 ---Taki same jak po lanie, tylko znacznie prędzej się zdesynchronizuje.
--- Koniec cytatu ---
Powinno dzialac tak samo -- wszystkie ramki "obowiazuja" dopiero po otrzymaniu ich i rozeslaniu przez serwer, to ze sobie wciskasz klawisze na lokalnym kliencie nie wplywa na symulacje dopoki serwer nie postawi na tym swojego stempelka. Czyli w przypadku wolnego lacza moze pojawic sie zauwazalny lag w reakcji na klikniecia i ogolnie jakas tam czkawka ze wzgledu na mniejsza plynnosc odbioru pakietow, ale synchronizacje powinien trzymac.
Czarodziej:
Wypróbujemy :)
--
Wypróbowaliśmy. Przez Hamachi, przy pingu 70ms nie dało udało nam się pograć nawet na ec_dobre, od razu w logu klienta leci "net desync". O ile jeszcze na komputerze-serwerze było widać akcje gracza-klienta, to na odwrót nic.
Milek7:
Kiepskie połączenie nie będzie powodować desynców, co najwyżej lagi i kiepską wydajność.
Desynce są powodowane przez: a) bugi w exe, b) użycie innego exe u klienta i serwera, c) inna zawartość paczki
tmj:
Mhm. Chwastow ogolnie chyba byc nie powinno, bo nie kojarzy mi sie zeby doszly jakies nowe elementy oparte na RNG od czasu gdy byl dzialajacy multiplayer, ale odmienne wersje exe i/lub plikow pojazdow moga dac taki efekt -- wystarczy ze ktorys .mmd jakiegos pojazdu bedzie mial jeden losowy zestaw dzwiekow wiecej, zeby wszystko sie rozjechalo.
Czarodziej:
Obaj zainstalowaliśmy 20.09 na czysto, przeklikaliśmy ustawienia, by były jak najbardziej podobne (chyba tylko rozdzielczość ekranu się różniła, no i bindy do klawiatury i gamepada u mnie), nie wiem, co jeszcze mogliśmy zrobić. Następnym razem, jak będę w Polsce, to spróbuję zabrać laptopa i przejść się do niego osobiście. Jak będziemy w jednym pokoju i z kabelkiem, to łatwiej będzie diagnozować.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej