Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Wydajność

<< < (5/5)

matek123:
Cały. Log.txt jest w głównym katalogu exe. Jak będzie za duży, to spakuj do archiwum.

Misiekq:
Proszę bardzo.


Nie cytuj poprzedniej wiadomości.

tmj:

--- Kod: ---shadowtune 8192 0 400 0

--- Koniec kodu ---
To w zasadzie jedyny element ktory moze miec negatywny wplyw -- mapa cieni o wielkosci 8k dosc drastycznie potrafi zrec fillrate, a przy aktywnej kaskadzie cieni jest w zasadzie zbedna. Sprobuj zredukowac ten parametr do np

--- Kod: ---shadowtune 4096 0 350 0

--- Koniec kodu ---

W druga strone, kilka parametrow obniza ci nieco jakosc graficzna i mozna potencjalnie pomyslec o ich zwiekszeniu:

--- Kod: ---multisampling 0

--- Koniec kodu ---
Ustawienie na poziomie 1 powinno przejsc dosc bezbolesnie, moze nawet 2


--- Kod: ---width 2560
height 1440
gfx.framebuffer.width 1920
gfx.framebuffer.height 1080

--- Koniec kodu ---
Wizualizacja uzywa bufora o sporo mniejszych rozmiarach niz faktyczna rozdzielczosc okna. Dla lepszego efektu te wartosci powinny byc rowne, chociaz oczywiscie ustawienie rozdzielczosci malowania na 2560x1440 bedzie bardziej wymagajace niz przy 1920x1080

Misiekq:
Dzięki zmianie tych ustawień gra staję się w grywalna lecz nadal pojawiają się kilkunastu sekundowe spadki do 25fps (granice 45-50 klatek i gra nawet wygląda). Natomiast dalej uważam że gra na high-endowej karcie od AMD powinna działać lepiej ale rozumiem to, że wymaga to zmian w silniku graficznym gry co nie jest proste. Problem w tym że nowe RXy serii 6000 prawdopodobnie staną się szalenie popularne i coraz więcej osób zrobi przesiadkę na AMD i potencjalnie będą musieli grać na niskich ustawiemiach/zrezygnować z grania

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod