Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator
Wydajność
matek123:
Cały. Log.txt jest w głównym katalogu exe. Jak będzie za duży, to spakuj do archiwum.
Misiekq:
Proszę bardzo.
Nie cytuj poprzedniej wiadomości.
tmj:
--- Kod: ---shadowtune 8192 0 400 0
--- Koniec kodu ---
To w zasadzie jedyny element ktory moze miec negatywny wplyw -- mapa cieni o wielkosci 8k dosc drastycznie potrafi zrec fillrate, a przy aktywnej kaskadzie cieni jest w zasadzie zbedna. Sprobuj zredukowac ten parametr do np
--- Kod: ---shadowtune 4096 0 350 0
--- Koniec kodu ---
W druga strone, kilka parametrow obniza ci nieco jakosc graficzna i mozna potencjalnie pomyslec o ich zwiekszeniu:
--- Kod: ---multisampling 0
--- Koniec kodu ---
Ustawienie na poziomie 1 powinno przejsc dosc bezbolesnie, moze nawet 2
--- Kod: ---width 2560
height 1440
gfx.framebuffer.width 1920
gfx.framebuffer.height 1080
--- Koniec kodu ---
Wizualizacja uzywa bufora o sporo mniejszych rozmiarach niz faktyczna rozdzielczosc okna. Dla lepszego efektu te wartosci powinny byc rowne, chociaz oczywiscie ustawienie rozdzielczosci malowania na 2560x1440 bedzie bardziej wymagajace niz przy 1920x1080
Misiekq:
Dzięki zmianie tych ustawień gra staję się w grywalna lecz nadal pojawiają się kilkunastu sekundowe spadki do 25fps (granice 45-50 klatek i gra nawet wygląda). Natomiast dalej uważam że gra na high-endowej karcie od AMD powinna działać lepiej ale rozumiem to, że wymaga to zmian w silniku graficznym gry co nie jest proste. Problem w tym że nowe RXy serii 6000 prawdopodobnie staną się szalenie popularne i coraz więcej osób zrobi przesiadkę na AMD i potencjalnie będą musieli grać na niskich ustawiemiach/zrezygnować z grania
Nawigacja
Idź do wersji pełnej