Symulator EU07 (i nie tylko) > Infrastruktura kolejowa
Wskaźnik W6a
MB:
Witam
Mam pytanie czy maszynista widząc wskaźnik W6a musi zawsze podawać sygnał Baczność. Przepisy E-1 nakazują maszynicie, który widzi ten wskaźnik zatrąbić czyli dać sygnał Baczność.
Jadąc dzisiaj pociągiem zauważyłem, że maszyniści traktują wybiórczo ten wskaźnik raz trąbiąc, innym razem go ignorują. Proszę o wyjaśnienie tego zjawiska.
Pozdrawiam,
MB
JFK:
Chodzi o to że taki znak jest stawiany przed !każdym! (prawie) przejazdem, kładką, a wprawieni maszyniści co znają trasę prawie na pamięć wiedzą który jest "ważniejszy" i tam trąbią;)
EP08_015:
W świetle przepisów musi na każdym takim wskaźniku podać sygnał "Baczność" jednak mocny w przepisach jest Jaras :D
Jaras przybądź dzielny rycerzu i rozjasnij nam umysły :D
OlO_EU:
musi dac sygnal rp1 ale komu sie chce ciagle cisnac w ta raczke :P i halasowac :P toc to takie glosne :P
Radkos07:
--- Cytuj ---ale komu sie chce ciagle cisnac w ta raczke
--- Koniec cytatu ---
To zadanie dla aktywnego pomocnika :P
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej