Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje
Trasa w góry na Mazury
EP08_015:
U mnie sie nie odpala wcale. Wywala mi symka w polowie ładowania.
scren:
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/error_mazury.jpg
Log:
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/log.txt
Niech twórca zerknie i obada co jest nie tak.
Z drugiej strony jest jeszcze tez klimatyczne Całkowo :D[/code]
Piotrek:
--- Cytat: "EP08_015" ---U mnie sie nie odpala wcale. Wywala mi symka w polowie ładowania.
scren:
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/error_mazury.jpg
Log:
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/log.txt
Niech twórca zerknie i obada co jest nie tak.
Z drugiej strony jest jeszcze tez klimatyczne Całkowo :D
--- Koniec cytatu ---
Ten sam problem co u mnie. Wywal fiacika i będzie ok.
Ural:
Nie wiem co może być nie tak. Wpis:
node -1 0 126 dynamic road\Fiat #yellow.tga Fiat126p 3 0.0 headdriver 220.0 4 Passengers enddynamic
Dodano po 3 minutach:
...i nie wiem też skąd abnormal termination. Możecie pokazać końcowkę log.txt?
U mnie był tylko 7@error ,mimo że był plik z rozkładem jazdy. Ale trasa chodziła
Dodano po 6 minutach:
Koljna rzecz:
--- Cytuj ---- sygnalizacja to ma przedstawiać niby że co ?;] - Proponowałbym odsunąc wjazdowe chociaż te 150 m od ostatniej zwrotnicy w strone szlaku i dac je 5-komorowe, a wyjazdowe z torow, po ktorych zjezdzamy w bok dać 4-komorowe. Przesuń też tarcze ostrzegawcze blizej semaforow. Szlakowax10+100 m starczy ;-) Może jakas nastawnia i przejazd gdzieniegdzie?;] To byly wrazenia ze stacji poczatkowej stonki.
- Jak masz stacje koncowa, to semafor wjazdowy daj pom-czerw-pom-bia, a semafory ochraniajace koziol czerw+bia. Wyjazdowe normalnie 4 i 3 komory.
Zwrotnice są krzywe :( Po co W4 przed przejazdami ? STacje dalej te sosenki wchodza w skrajnie i nie ma to przed ksztaltowym wjazdowym
--- Koniec cytatu ---
w4 przed przejazdem widziałem ne prywatnej trasie w okolicy Wrocław Klecina.
Czy naprawdę potrzebne są 5-komorowce gdzie szlakowa+40 km/h?
To na prywatnej trasie ze szlakową 30 też ma chyba ograniczony sens.
Co o tym myślicie?
EP08_015:
Ja musialem wywalic zescenerii wszelkie samochody. Pozostawienie chodzby jednego powoduje error.
uetam:
--- Cytuj ---- sygnalizacja to ma przedstawiać niby że co ?;] - Proponowałbym odsunąc wjazdowe chociaż te 150 m od ostatniej zwrotnicy w strone szlaku i dac je 5-komorowe, a wyjazdowe z torow, po ktorych zjezdzamy w bok dać 4-komorowe. Przesuń też tarcze ostrzegawcze blizej semaforow. Szlakowax10+100 m starczy ;-) Może jakas nastawnia i przejazd gdzieniegdzie?;] To byly wrazenia ze stacji poczatkowej stonki.
- Jak masz stacje koncowa, to semafor wjazdowy daj pom-czerw-pom-bia, a semafory ochraniajace koziol czerw+bia. Wyjazdowe normalnie 4 i 3 komory.
Zwrotnice są krzywe :( Po co W4 przed przejazdami ? STacje dalej te sosenki wchodza w skrajnie i nie ma to przed ksztaltowym wjazdowym
--- Koniec cytatu ---
w4 przed przejazdem widziałem ne prywatnej trasie w okolicy Wrocław Klecina.
Czy naprawdę potrzebne są 5-komorowce gdzie szlakowa+40 km/h?
To na prywatnej trasie ze szlakową 30 też ma chyba ograniczony sens.
Co o tym myślicie?[/quote]
Heh. U nas towarowe przy szlakowej 20 km/h w bok zjezdzaja na s13 a na wprost jada na s2... W zasadzie, jesli trasa byla budowana z mysla o szlakowej 30 km/h to by mogly byc wjazdowe 4 kom a wyjazdowe 3 kom.... Ale rob jak uwazasz ;]
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej