Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Trasa w góry na Mazury

<< < (9/16) > >>

EP08_015:
U mnie sie nie odpala wcale. Wywala mi symka w polowie ładowania.

scren:

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/error_mazury.jpg

Log:

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/log.txt

Niech twórca zerknie i obada co jest nie tak.

Z drugiej strony jest jeszcze tez klimatyczne Całkowo :D[/code]

Piotrek:

--- Cytat: "EP08_015" ---U mnie sie nie odpala wcale. Wywala mi symka w polowie ładowania.

scren:

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/error_mazury.jpg

Log:

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/log.txt

Niech twórca zerknie i obada co jest nie tak.

Z drugiej strony jest jeszcze tez klimatyczne Całkowo :D
--- Koniec cytatu ---


Ten sam problem co u mnie. Wywal fiacika i będzie ok.

Ural:
Nie wiem co może być nie tak. Wpis:
node -1 0 126 dynamic road\Fiat #yellow.tga Fiat126p 3 0.0 headdriver 220.0 4 Passengers enddynamic

Dodano po 3 minutach:

 ...i nie wiem też skąd abnormal termination. Możecie pokazać końcowkę log.txt?
U mnie był tylko 7@error ,mimo że był plik z rozkładem jazdy. Ale trasa chodziła

Dodano po 6 minutach:

 Koljna rzecz:

--- Cytuj ---- sygnalizacja to ma przedstawiać niby że co ?;] - Proponowałbym odsunąc wjazdowe chociaż te 150 m od ostatniej zwrotnicy w strone szlaku i dac je 5-komorowe, a wyjazdowe z torow, po ktorych zjezdzamy w bok dać 4-komorowe. Przesuń też tarcze ostrzegawcze blizej semaforow. Szlakowax10+100 m starczy ;-) Może jakas nastawnia i przejazd gdzieniegdzie?;] To byly wrazenia ze stacji poczatkowej stonki.
- Jak masz stacje koncowa, to semafor wjazdowy daj pom-czerw-pom-bia, a semafory ochraniajace koziol czerw+bia. Wyjazdowe normalnie 4 i 3 komory.
Zwrotnice są krzywe :( Po co W4 przed przejazdami ? STacje dalej te sosenki wchodza w skrajnie i nie ma to przed ksztaltowym wjazdowym
--- Koniec cytatu ---

w4 przed przejazdem widziałem ne prywatnej trasie w okolicy Wrocław Klecina.
Czy naprawdę potrzebne są 5-komorowce gdzie szlakowa+40 km/h?
To na prywatnej trasie ze szlakową 30 też ma chyba ograniczony sens.
Co o tym myślicie?

EP08_015:
Ja musialem wywalic zescenerii wszelkie samochody. Pozostawienie chodzby jednego powoduje error.

uetam:

--- Cytuj ---- sygnalizacja to ma przedstawiać niby że co ?;] - Proponowałbym odsunąc wjazdowe chociaż te 150 m od ostatniej zwrotnicy w strone szlaku i dac je 5-komorowe, a wyjazdowe z torow, po ktorych zjezdzamy w bok dać 4-komorowe. Przesuń też tarcze ostrzegawcze blizej semaforow. Szlakowax10+100 m starczy ;-) Może jakas nastawnia i przejazd gdzieniegdzie?;] To byly wrazenia ze stacji poczatkowej stonki.
- Jak masz stacje koncowa, to semafor wjazdowy daj pom-czerw-pom-bia, a semafory ochraniajace koziol czerw+bia. Wyjazdowe normalnie 4 i 3 komory.
Zwrotnice są krzywe :( Po co W4 przed przejazdami ? STacje dalej te sosenki wchodza w skrajnie i nie ma to przed ksztaltowym wjazdowym
--- Koniec cytatu ---

w4 przed przejazdem widziałem ne prywatnej trasie w okolicy Wrocław Klecina.
Czy naprawdę potrzebne są 5-komorowce gdzie szlakowa+40 km/h?
To na prywatnej trasie ze szlakową 30 też ma chyba ograniczony sens.
Co o tym myślicie?[/quote]
Heh. U nas towarowe przy szlakowej 20 km/h w bok zjezdzaja na s13 a na wprost jada na s2... W zasadzie, jesli trasa byla budowana z mysla o szlakowej 30 km/h to by mogly byc wjazdowe 4 kom a wyjazdowe 3 kom.... Ale rob jak uwazasz ;]

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod