Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje
Trasa w góry na Mazury
wojtazz:
--- Cytat: "tokarekdawid" ---No nie idzie. Próbowałem równo o 12 i nic. Jak ktoś może to proszę przesłać na maila dawid_999@op.pl Bo ja już chyba nic nie wskóram.
--- Koniec cytatu ---
Widze, ze macie problemy ze sciagnieciem traski. Wrzucilem ja wiec do siebie na serw. Wszystkie 4 pliki sa w katalogu http://www.wojtazz.irssi.pl/temp . Jedna bardzo wazne uwaga - nie nalezy uzywac download managerow bo serwer automatycznie banuje takie proby sciagania :) Serw jest bardzo szybki wiec na pewno bedziecie mieli max transfer :) A co do trasy - bardzo fajna, tylko w misji z SN61 (wstawilem sobie siodemke i dwa wagony bo ganz cos nie chce jezdzic :/) dojechalem tylko do stacji gdzie stoi SM03 z cysternami, ktora nie chce jechac i zostalem skierowany na tor zajety wlasnie przez SM03 co automatycznie skonczylo gre niestety :(
tokarekdawid:
Dziękuje koledze wojtazz. Ale mi się pokazuje przy uruchomieniu abnormal program termination. Coś jest nie tak, kombinuję i kombinuje i nic nie wykombinuję :P
uetam:
A więc :
- sygnalizacja to ma przedstawiać niby że co ?;] - Proponowałbym odsunąc wjazdowe chociaż te 150 m od ostatniej zwrotnicy w strone szlaku i dac je 5-komorowe, a wyjazdowe z torow, po ktorych zjezdzamy w bok dać 4-komorowe. Przesuń też tarcze ostrzegawcze blizej semaforow. Szlakowax10+100 m starczy ;-) Może jakas nastawnia i przejazd gdzieniegdzie?;] To byly wrazenia ze stacji poczatkowej stonki.
- Jak masz stacje koncowa, to semafor wjazdowy daj pom-czerw-pom-bia, a semafory ochraniajace koziol czerw+bia. Wyjazdowe normalnie 4 i 3 komory.
Zwrotnice są krzywe :( Po co W4 przed przejazdami ? STacje dalej te sosenki wchodza w skrajnie i nie ma to przed ksztaltowym wjazdowym.
Piotrek:
Mi przy wczytwaniu tekstury
--- Kod: ---dynamic\road\fiat\#yellow.tga
--- Koniec kodu ---
zamykają się wszystkie okna symulatora. Tekstura jest we właściwym katalogu i wszystkie elementy z paczek są wrzucone.
misq:
--- Kod: ---oading - texture: textures\stonesmediumlightbrown1.tga
OK
Cannot find sound rp14_711.wav
Cannot find sound rp14_711.wav
Cannot find sound rp14_711.wav
Cannot find sound rp14_711.wav
Cannot find sound rp14_711.wav
Cannot find sound rp14_711.wav
Loading - texture: textures\tm1.bmp
OK
--- Koniec kodu ---
oraz
--- Kod: ---Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged1.bmp
OK
Model: slimson/dworzec2.t3d Does not exist
Scene parse error near node
--- Koniec kodu ---
co robić?
niech ktos mi podesle te pliki na mbaster@interia.pl
z góry dziekuje
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej