Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Jak usunąć łączenia tekstur?

<< < (2/3) > >>

Stele:
Chodzi o to, że maszynowe mapowanie siódemek nie pozwala na oddanie schematu malowania Cargounit.

Hubertnator23:
Czyli musiałbym tworzyć odrębny model z mapowaniem? Chyba że jest model z mapowaniem które pozwali na 2 boki, ale chyba nie ma.

Stele:
Stapox zrobił właśnie pod to malowanie, ale się pogniewał na eu07.pl/moją osobę.

Hubertnator23:
Niestety nie jestem w temacie. Kto to Stapox? I czy ktoś mi da jakiś kontakt do niego na PW? Chyba że się obraził na cały projekt, to wtedy nie będę marnował czasu na kontakt z nim.

jakubg1:
Stapox usunął konto na tym forum.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod