Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Ukształtowanie terenu w 3ds max
eu43:
A jak zamiast zamkniętej linii zrobię np. gwiazdę, to przynajmniej mam jakieś okna i komunikat.
pr_3:
Witam z moich obserwacji wynika ze skrypty niezbyt dobrze dzialaja z 3ds max 7 w 6 nie ma problemu.
robisz linie zamknieta w srodku jakas tam ktora bedzie dajmy na to grzbietem wzniesienia i ja podnosisz do poziomu ktory ci pasuje zaznczasz naciskasz 'make' po tym powinien ci sie dopisac w katalogu ze skryptami plik temp czy cos w tym stylu.
teraz sa tam programy Triangulate, Triangle, kliknij 2 razy na ktorys z nich nie pamietam ktory.ale chyba "triangle" teraz wruc do 3ds i nacisnij jeszcze raz "make' powinno sie zrobic jak nie to spruboj z drugim programem. jak sie zrobi to jeszcze musisz wrucic do katalogu skryptow i skasowac wszystkie te pliki ktore ci sie pojawily a wczesniej ich nie bylo. w przeciwnym razie mimo zaznaczenia innego terenu i tak Ci wyjda trojkaty ktore robiles poprzednio.
troche zagmatwane ale u mnie to tak dzialalo.
Powodzenia.
Żabek:
Ja osobiście utworzyłem sobie siatke 100x100 i podnosze/opuszczam poszczególne punkty w zależności od potrzeby. Jak potrzebuję górkę to daję następny plane i bardziej podnosze punkty. Efekt zadowalający. Tylko trzeba pamiętać, żeby to oteksturować :wink:
Nawigacja
Idź do wersji pełnej