Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Shadery z mapami specular/glossines/metalic

<< < (2/2)

tmj:
Zmiana parametrow zgodnie z wartosciami podanymi w blokach warunkowych dziala, natomiast w tym konkretnym przypadku nie widac roznicy poniewaz intensywnosc odblaskow swiatla jest dodatkowo zalezna od stopnia zachmurzenia -- im wieksze zachmurzenie tym mniej intensywne sa odblaski (ze wzgledu na rozproszenie swiatla) i przy pelnym zachmurzeniu sa one eliminowane calkowicie.

JAN21:
Czyli opcja zrobienia "lusterka" na mokrym asfalcie aktualnie nie wchodzi w grę? Czy jest jakieś szamyństwo? :P

Stele:
Gołe reflection w deszczu będzie łykać. Specular by się ujawnił dopiero przy przejaśnieniu, ale to już by wymagało dynamicznych zmian pogody i buforowania historii.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod