Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

Linia053_Wrzosy

<< < (8/27) > >>

danniel:
Milek pokazywał, że dodał w exe wykresy dla tego parametru. Nie będę jakiś nadwrażliwy, ale przydadzą się jakieś ludzkie krzywe przejściowe oraz poprawy tych flexów.

Cookie:
Może warto zrobić jakiś (dłuższy) odcinek na vmax >120? Mało jest takich w symulatorze, a tu jest okazja do czegoś takiego.

M79r:
Ja tam pruje 120 km/h na odcinku Sandomierz - Jerzynianka. Wolniej jedynie przy zatrzymywanych stacjach i na odcinku Dębica - Wrzosy. Wiem, wiem jeździsz jak wariat :D

TLK 38205 Wrzos relacji Janiszew - Dębica - Jerzynianka (da się przejechać tylko Sandomierz - Jerzynianka)

PS. Teraz dopiero zauważyłem, że w tablicy relacyjnej brakuje Sandomierza :P  Trasę da się przejechać ale na odcinku Sandomierz - Dębica  nie działa sygnalizacja (nie znam się na eventach) Po dojeździe do Turowa (peron 3) trzeba manewrować składem odpinając elektrowóz a zabrać manewrówką (cofnąć go i samemu zwrotnice przełożyć) na 2 peron, inaczej skład utkwi na stacji. Wykombinowałem, że można dołączyć w Turowie ze 2-3 sypialne (niema tego w screenach) i dalej da się jechać do Jerzynianka. Sęk w tym, że nie znam się na pisaniu misji, aby to działało tak jak ma.

koszowy:
Ogłoszenie parafialne:
Jak ktoś będzie kiedyś potrzebował oskryptowanie dodatkowej misji DALEKOBIEŻNEJ,  mogę napisać misję z choćby Sandomierza jeśli można. Myślę, że się uda i nie skończy na planowaniu jak wszystko co chce zrobić.  ;-)

Proszę w to nie wierzyć. W dodatku Maciej sam pisze scenariusze.

MaciejM:
Aktualizacja w pierwszym poście:
- wysokie perony na p.o.
- zmienione otocznie stacji Wrzosy, Jerzynianka, Ryciny, Kujacin
- dodana bocznica przy st. Wrzosy
- chodniki
- dodano ruch pojazdów (jeździ ok ~80 pojazdów)
- dodano sporo roślinności